Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cody Simpson » love me or hate me » 't Concert

love me or hate me

3 mei 2011 - 8:34

378

1

270



't Concert

Jam9i heeft kaartjes en samen met Joyce gaan ze naar Cody Simpson's.

Jami
ik gaap en sta op als ik zie dan het concertgebouw open gaat. 'Kom we gaan' mompel ik en ik rem me uit. Zo'n kampeerplek voor een gebouw is niks voor mij, ik heb heel veel spierpijn. Voor de zoveelste keer zucht ik en ik ga voor de deur staan. 'CODY CODY CODY CODY' hoor ik al achet me. Ik draai me om en zie kilometers lange rijen met meiden en meisjes met ouders staan. Ik begin te lachen. 'Kom Joyce' zeg ik en ik pak haar hand. Ik trek ons naar binnen en ga naar onze plekken. We hebben de kaartjes van Cody gekregen. Hij zei dat hij had gekregen maar niet wilde. Ik grinnik als ik 'Gereserveerd' zie staan op onze zitplaatsen. Ik haal de bordjes weg en ga zitten. Het concert begint en Cody komt op. 'Hey iedereen, ik zou graag de jonge dame met het vippasje onder haar stoel even hier heen willen halen' roept hij. Meteen kijk ik onder mijn stoel. 'IK HEB 'T VIPPASJE' gil ik boven iedereen uit. 'Oke come here sweetie' zegt Cody en ik sta blozend op. Langzaam loop ik naar Cody toe. 'Heey Jeem' mompelt hij blozend. Ik sta versteld. 'Zo noem mijn beste vriend cody.. me? Cody?' vraag ik met grote ogen. 'Laten we naar achter gaan dan leg ik t uit en daarna begin ik met het concert' fluisterd hij en hij pakt mijn hand. 'Cody, waarom heb je me dit nooit vertelt?' vraag ik als we achter de schermen zijn. 'Nou kijk ik dacht dat je .. je me anders zou zien, niet meer als je beste vriend, maar Jeem.. ik heb nog een geheim' mompelt hij. 'Wat? dat je george clooney bent?' vraag ik bot. 'Dag Cody, ik hoef je niet meer te horen, ik ben hier weg' zeg ik nog botter en ik loop het podium af. 'Jeem wacht, ik wilde je nog zeggen dat ik al jaren van je hou' roept hij me na. Ik ren huilend weg. Ik stap op mijn fiets en rij naar huis. -Waarom zei je dit- sms ik naar cody en ik stop mijn mobiel weg. Meteen voel ik een piepje. -Ikmoestwel, t kon ni anders- lees ik. Ik rij naar huis en ren meteen naar mijn kamer.


Reacties:


PattyV
PattyV zei op 10 feb 2013 - 0:56:
omg echt mooi