Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Feel like everything can change {Hogwarts} » 2. klaar maken

Feel like everything can change {Hogwarts}

5 mei 2011 - 21:30

210

3

198



2. klaar maken

Ik kijk op me papiertje of ik alles heb.

Kleding CHECK
Boeken CHECK
Toverstok CHECK
Perkament CHECK
Inkt CHECK
Veren CHECK
Toiletspullen CHECK
Vincent CHECK

Ik ben zover. Ik kijk op me horloge en zie dat ik nog genoeg tijd heb om te ontbijten. Ik loop naar beneden en zie Vincent zich al vol vreten.
"Val af kind" snauw ik naar hem. Hij kijkt me gemeen aan met zijn kleine varkens ogen. Ik negeer hem verder en loop naar de kast toe en pak de cornflakes eruit. Ik gooi het in een schaaltje en gooi er ook nog wat melk bij. Ik pak een lepel en ga op het aanrecht zitten. Ik eet me cornflakes op en hou Vincent in de gaten. De bel gaat en ik neem geen moeite om op te staan en de deur open te doen. "Het is voor jou dikzak zeker je vriendje Karel" zeg ik grijnzend. Ik hoor Vincent grommend opstaan en naar de deur lopen. Ik blijf rustig op het aanrecht zitten en hoor 3 mensen naar de keuken lopen. "Daar is dikzak nummer 2" mompel ik. Vincent en Karel gingen allebei aan de tafel zitten en douwen alles naar binnen. Ik trek een vies gezicht en kijk naar de derde persoon die ik niet ken. Maar ik mag hem nu al niet.


Reacties:


whiteangel
whiteangel zei op 6 mei 2011 - 18:28:
Ff iets quoten;D
Vincent CHECK

Damn, quote knop doet t niet goed
Wel weer master hoofdstuk
Ik lees weer verder
Xx


Faramir
Faramir zei op 6 mei 2011 - 13:57:
Hey,
Weer leuk verhaalm wel beledigend maar leuk.

Kritiek

De bel gaat en ik neem geen moeite om op te staan en de deur open te doen.
staat 2x en in een zin. Probeer dat zo goed mogelijk te beperken tot 1x en dat is het beste

Het valt me alleen ook op dat je korte zinnen hebt. T`is geen kritiek of zo, maar dat valt me gewoon op. En je gebruikt weinig komma`s maar dat komt waarschijnlijk door de korte zinnen.


realMe
realMe zei op 6 mei 2011 - 13:53:
leuk,
ga je snel verder.....
misschien mogen de hoofstukken iets langer....
maar dat hoeft niet, als je dat niet wilt