Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Feel like everything can change {Hogwarts} » 3. Die arrogante klootzak

Feel like everything can change {Hogwarts}

6 mei 2011 - 17:40

247

3

228



3. Die arrogante klootzak

"Ik wist niet dat je een vriendin hebt Korzel" zegt de jongen. Ik kijk vies in de richting van Vincent "Gatver wat denk jij " zeg ik verafschuwt. "Wie ben je dan?" vraagt hij. "Zijn zus" zeg ik en spring van het aanrecht af en zet het kommetje neer. "En daar ben ik niet trots op" zeg ik er nog achteraan. "En ik ook niet" zegt Vincent. "Je hebt wel een lekkere zus Korzel" zegt de jongen. "Ik ben te oud voor je jongetje" zeg ik tegen de jongen. "Draco, Draco Malfidus" zegt hij. "Ik hoef je naam niet te weten jongentje" zeg ik ongeïnteresseerd. Ik loop de keuken uit en stoot Draco omver ik sta stil voor de trap. "Mam!" gil ik naar boven. "Ja!" krijst ze terug. "Ik ben weg!" schreeuw ik en pak me jas van de kapstok en doe de deur open en loop naar buiten. Ik loop naar de speeltuin hier in de buurt en ga op een schommel zitten en kijk naar de kinderen die spelen. Ik kijk op me horloge. Nog een uur en dan eindelijk naar Zweinstein. Ik hoor Vincents stem. Gatver hebben we hem weer. Ik kijk opzij en zie Vincent, Karel en Draco lopen. Ze pesten een paar kinderen. "Dikke laat die kinderen met rust!" Schreeuw ik naar Vincent. "En dan?" zegt hij. "Oeh... wacht maar over 2 jaar mag ik buitenschool toveren en dan heb jij een probleem" zeg ik en Vincent kijkt me bang aan.

Reactie?


Reacties:


realMe
realMe zei op 6 mei 2011 - 18:59:
leuk, ik lees snel ver...


whiteangel
whiteangel zei op 6 mei 2011 - 18:32:
Ik las de titel van hoofdstuk
Eerste gedachte : YES, pro titel
Toen ik het las dacht ik: HARD VOOR JE MALFOY
Nice hoofdstuk
Xx


Faramir
Faramir zei op 6 mei 2011 - 17:31:
Normaal gezien ben ik tegen de drie onvergefelijke vloeken en is het niet verstandig om te gebruiken, maar in dit geval zie ik een Cruciotje wel zitten. Dus leer ff snel crucio ik mag die Vincent niet en dan Draco er nog ff bij dat kan gewoon niet

ps. bij Oe moet volgens mij een H achter waardoor het oeh wordt