Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » *_You're my dream, Bill Kaulitz 5_*

reclame:D

2 okt 2008 - 19:36

390

0

316



*_You're my dream, Bill Kaulitz 5_*

Lynn is de hoofdpersoon in het verhaal. Je zult het verhaal ook meestal door haar ogen lezen.

Lynn is een meisje van 18 jaar, woont in Duitsland (Dresden) en is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze woont thuis met haar ouders en haar jongere zusje Kyra van zes jaar oud. Lynn houdt ontzettend veel van haar kleine zusje maar nog meer van haar ouders. In het bijzonder haar vader. Lynn en haar vader zijn twee handen op een buik. Het afgelopen jaar heeft Lynn hem amper gezien omdat hij een nieuwe baan heeft: hij werkt nu als beveiligingsman. Lynn baalt ontzettend dat ze hem zo weinig ziet maar ze kan er weinig aan doen.

Haar moeder werkt bij een ontwikkelingshulporganisatie en is daar heel veel mee bezig. Toch zorgt ze ervoor dat ze genoeg tijd vrijmaakt voor haar gezin.

Verder is Lynn als de dood voor Merijns vader. Ze heeft hem altijd een creep gevonden en altijd als hij in dezelfde ruimte komt waar zij ook is, wordt ze doodsbang.

Kijk op het plaatje en je weet wie Lynn is en wat haar stijl is!



Merijn

Merijn is de aller aller aller beste vriend van Lynn. De twee zijn dikke maatjes en dit komt omdat ze elkaar al hun hele leven kennen. Merijn is maar twee dagen ouder dan Lynn en woont een straat verderop. Lynn is ook ontzettend veel bij hem te vinden maar de laatste tijd zit Merijn meer bij Lynn. Dit komt omdat het tussen zijn ouders niet lekker gaat. Zijn moeder heeft zich altijd laten ‘terroriseren’ door zijn vader maar pas nu durft ze tegen hem in te gaan. Merijn staat volledig achter zijn moeder maar zijn moeder negeert hem. En niet alleen hem, het hele huis. Ze is zo min mogelijk thuis en laat Merijn aan zijn lot over. In tegenstelling tot Lynn is Merijn niet bang voor zijn vader. Het liefst slaat hij hem helemaal in elkaar maar hij weet dat het dan helemaal mis gaat.

Verder is Merijn wel een heel sociale jongen en, een minpuntje?, een ontzettend meidenverslinder. Een nacht niet geneukt, is een nacht niet geleefd. Dat is al jaren zijn motto. Hij heeft ooit geprobeerd om Lynn te versieren maar die bedankte vriendelijk. Nu is hij blij dat het hem niet gelukt is. Het had hun hele vriendschap op het spel gezet!

door: xMarieke

http://www.quizlet.nl/quiz/161961/_youre-my-dream-bill-kaulitz_-proloog/


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.