Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » one story change my life » Bezoek

one story change my life

7 mei 2011 - 14:24

205

0

146



Bezoek

“Lilly eten”¯ roept mijn moeder voor de 5de keer. “mam ik kom al”¯ roep ik voor de 5de keer terug. Ik heb helemaal geen honger. Ik kijk weer in de spiegel. Ik zie mijn golvende bruine haar in de spiegel boven op mijn roze met paarse jurk die mijn moeder zo lelijk vind. Ik heb hem van mijn beste vriendin Yvette gekregen. Tot 2 jaar geleden kwam ze nog vaak langs om kleren of andere spullen te brengen die voor haar te klein waren. Ik mocht haar niet zien van mijn moeder maar ze verstopte altijd briefjes in de spullen. Toen mijn moeder het ontdekte heeft ze een hek om de tuin heen gemaakt en heb ik Yvette nooit meer gezien. “Lilly je moet naar beneden van je moeder Meneer Nicolaas is net aangekomen”¯ Jill komt binnen huppelen. (Jill is de dochter van de nieuwe vriend van mijn moeder. Ze woont bij ons in huis en is al 16. Ik vind haar wel aardig. Maar toen mijn moeder daar achter kwam heeft ze ons verboden om elkaar ooit nog te zien.) “Lilly moet ik je helpen met je jurk”¯ zegt Jill. “nee, dat hoeft niet ik kom al”¯ antwoord ik. Ik loop achter Jill aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.