Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » one story change my life » Meneer Nicolaas

one story change my life

7 mei 2011 - 14:25

320

0

173



Meneer Nicolaas

Als ik eenmaal ben zie ik dat mijn moeder witheet is. Ze excuseerde zich tegen meneer Nicolaas en pakt Jill en mij stevig bij de arm vast en sleept ons mee naar de gang. “waar bleven jullie. Lily wat heb jij voor lelijk vod aan ik hoop dat hij vies word dan kan hij bij het grof vuil. En jij Jill ik had met je afgesproken dat je Lilly nooit meer mag zien. Het is slecht voor haar opvoeding”¯ zei mijn moeder kwaad maar zachtjes. Ze liet mij los maar hield Jill nog even vast en fluisterde op een toon dat ik het nog net hoorde “en als je iets verteld dan vermoord ik je”¯ Wilhelmina (zo heet mijn moeder) sloeg Jill. Ik rende naar de eetzaal toe waar meneer Nicolaas nog steeds zat te wachten. “ hoi meneer, ik ben Lily ”¯ zij ik en ik boog voor de oude meneer (die naar mijn schatting ongeveer 100 jaar oud was.) “hallo, Lilly wat heb jij een mooie jurk aan.”¯ Zij de man toen mijn moeder binnenkwam. “mevrouw wilt u wat water voor mij halen ik denk dat Lily dorst heeft”¯. Zonder iets te zeggen ging mij moeder kwaad naar de keuken. De boog voor over zodat hij dicht bij mij in de buurt was en begon te praten “Lilly ik weet dat jou moeder niet zo aardig voor je is”¯ voor dat de man zijn zin af kom maken viel ik hem in de reden “niet zo aardig.. ze is super onaardig zou je bedoelen”¯ De man gebaarde dat ik mijn mond moest houden en vervolgde zijn verhaal “ze heeft het beste met je voor geloof me. Als je weg kan zoek je jill en verstop je je in het gebouw. Zeg dat ik je hebt gestuurd en ze zou je de rest uitleggen”¯ toen de man kaar was met zijn zin zag ik mijn moeder in de deuropening staan luisteren.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.