Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The reconquest of the house of 50 Cent » Proloog

The reconquest of the house of 50 Cent

8 mei 2011 - 8:29

604

0

278



Proloog

50 Cent is uit zijn huis gezet en hij gaat naar Jay-Z en Beyoncé om hulp vragen.

Op een mooie zomerochtend maakt Beyoncé haar man Jay-Z wakker. 'Kom even mee schat, 50 Cent zit beneden op je te wachten.' Jay-Z trekt een trui aan en een joggingbroek en hij loopt naar de woonkamer. 'Hey,' zegt 50 Cent. 'Hey, wat kom jij hier doen?' vraagt Jay-Z. 'Waarom zit je niet in je je villa?' 'Nou, ik ben er uitgezet,' zegt 50 Cent. Jay-Z schrikt en vraagt:'Heb je weer eens ruzie gehad?' 'Ja, met een oude bekende.' 'Je bedoeld iemand uit je criminele verleden?' vraagt Beyoncé, die alles van een afstandje heeft gehoord. 'Nee toch,' zegt Jay-Z verontwaardigt. 'Dat is al jaren geleden.' 'Ja, dat dacht ik ook,' zegt 50 Cent. 'En nu wil je zeker een tijdje bij ons wonen,' zegt Beyoncé. 'Dat had ik gevraagd als ik niet op dat andere idee kwam,' reageert 50 Cent. 'Wat is dat andere idee dan,' vraagt Jay-Z nieuwsgierig. 'Dat is dat wij het huis eigenlijk teruggaan roven en dan die oude bekende even in elkaar slaan.' Beyoncé slaat haar hand voor haar mond en zegt:'En jij denkt dat wij dat gaan doen?' 'Nou, ik hoopte het,' antwoordt 50 Cent. 'Ik zie het eigenlijk wel zitten,' zegt Jay-Z. 'Dan kan ik eindelijk al de kracht van het gewichtheffen eruit gooien.' 'Door een paar halters op die crimineel te gooien zeker,' zegt Beyoncé cynisch. 'Het is mogelijk maar ik denk dat hij iets anders bedoeld,' reageert 50 Cent. 'Dat hij al die kracht die hij heeft gekregen door het trainen met die halters eruit kan gooien met klappen geven.' 'Oh,' zegt Beyoncé. 'Als je het zo bedoelt snap ik het helemaal.' 'We moeten nu niet afdwalen van het onderwerp,' zegt Jay-Z. 'We hadden het erover dat we het huis van 50 Cent gingen terug roven.' 'Dat klopt, maar dat wou Beyoncé niet,' zegt 50 Cent. 'Ik doe het liever niet,' reageert Beyoncé. 'Maar het is heel belangrijk voor 50 Cent.' 'En zijn zoon,' onderbreekt Jay-Z zijn vrouw. 'Ja, en zijn zoon. Dus ik wil het best wel doen.' 'Ok, bedankt voor jullie medewerking,' zegt 50 Cent blij. 'Wanneer gaan we dan over tot actie?' 'Vandaag gaat moeilijk,' zegt Jay-Z. 'Ik heb vanmiddag een interview en Beyoncé moet vanavond een optreden geven.' 'En dan slapen we morgen uit,' zegt Beyoncé. 'Dan komen we om een uur of tien uit bed en gaan dan eten. Dus het wordt op z'n vroegst morgenmiddag.' 'Zou morgenmiddag dan kunnen?' vraagt 50 Cent die nu al heimwee heeft naar zijn huis. 'Ok morgenmiddag,' besluit Beyoncé. 'Als jij dan hier bent dan stappen we in onze Escalade en rijden we naar je huis.' 'Maar waar moet ik dan nu naar toe?' vraagt 50 Cent. 'Mijn huis kan ik niet in.' 'Heb je geen familie in de buurt wonen?' vraagt Jay-Z, die er niet van houdt dat 50 Cent de hele dag op zijn lip zit. 'Ja mijn moeder, alleen na dat schietincident wil ze niks meer met me te maken hebben. Ik heb wel een oom die een paar kilometer verderop woont, alleen het kan best zijn dat die niks met me te maken wil hebben.' 'Probeer het gewoon,' zegt Beyoncé. 'En als die niks met je te maken wil hebben dan mag je gewoon hier naartoe komen.'

Als 50 Cent weg is zegt Beyoncé:'Schat, ik zie het echt niet zitten om te gaan vechten.' 'Maar jij hoeft ook niet te vechten, dat doen 50 Cent en ik wel.' 'Ja denk je dat die 50 Cent dat met zijn tweeduizend kilo lukt?' 'Ach joh, we geven hem een enorme klap op zijn rug en hij beukt iedereen omver.' Ze schieten in de lach.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.