Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » (AFGEWERKT) Alles veranderde bij één woord, Cyn » Hoofdstuk 13; la Push

(AFGEWERKT) Alles veranderde bij één woord, Cyn

10 mei 2011 - 16:57

496

2

294



Hoofdstuk 13; la Push

Even een klein hoofdstukje. Ik heb morgen een PTA, dus misschien morgenochtend geen hoofdstuk, maar morgenmiddag één. Ben benieuwd of ik weer van die enthousiaste reacties krijg ;) Xxx

Ik rende door de bossen vlaks lang de weg. Ik moest naar de zee. De vrijheid voelen die ik daar altijd voelde. Even mijn hoofd leeg laten waaien, het zachte zand onder mijn voeten voelen.
Ik begon harder te rennen.
Gelukkig was ik snel op het strand. Ik begon rondjes te lopen, op menselijk tempo.
Ik wilde hier zo lang over doen. De wind begon steeds harder te waaien en ik zag het regenen in de verte.
Het maakte mij niet uit, ik was nu vrij.
Ik ging lekker op het zand liggen. Alice zou wel boos zijn dat ik mijn kleding had geruïneerd, maar daar maakte ik me nu nog niet druk om.
Ik zag de regen steeds dichterbij komen en zag af en toe een bliksemflits.
Opeens hoorde ik mijn mobiel gaan. Ik ging snel naar mijn broekzak toe.
‘Cyn! Eindelijk! Waar ben je? We hebben het hele bos uitgekamd, maar konden je niet vinden!’, ik hoorde de bezorgde stem van Alice.
‘Ik kom zo naar huis. Ik zit wel lekker op het strand.’
Ik begon een beeld van haar te krijgen. Ze keek bezorgd. Ik zag haar langzaam antwoorden.
‘Welk strand, zeg alsjeblieft niet La Push. Je hebt ons al genoeg in de problemen gebracht.’
‘Ik kan nu niet La Push zeggen, als je daar gelukkiger van wordt, maar dan lieg ik weer. Dus La Push.’
‘Cyn, kom gelijk naar huis! Je mag daar niet komen..’
‘Ik heb anders wel zin in een gevecht met een paar honden’, hoorde ik Emmet op de achtergrond zeggen.
Ik moest lachen. Ik zag een beeld voor me van Emmet die in een gevechtshouding stond. Het zag er komisch uit, zonder tegenstander.
‘Ik kom zo, zei ik toch! Ik zit heerlijk!’
‘Als je er over vijf minuten niet bent, kom ik!’
Ik hing op. Opeens kwamen de pijnlijke woorden van Alice naar boven. ‘Je hebt ons al genoeg in de problemen gebracht.’
Ze bleven me volgen. Ik begon naar de rotsen te lopen, ik moest weg van deze woorden. Ik moest weg bij de Cullens, ik riep alleen maar problemen op ze af.

Ik stond boven op de rotsen en keek naar de donkere lucht boven zee. Ik hoorde een donder en zag schuimkoppen op zee. Het stormde.
Ik liet de wind heerlijk door mijn haar springen.
Ik moest weggaan. Ik moest ze niet in de problemen brengen.
De drang om te springen kwam dichterbij. Ik durfde niet. Ik was vrij, maar mocht niet springen.
Waarom was ik nou zo lafaard? Was het moment daar, kon ik niet!
Tranen begonnen over mijn wangen te glijden, ik zorg altijd voor problemen. Eerst bij mijn vader en moeder, toen bij de Cullens. Ik verziek deze wereld.
Opeens voelde ik me mobiel trillen, smsje.
Ik wilde het niet lezen, wetende dat het Alice was.
Toch werd ik nieuwsgierig, ik bekeek mijn smsje.
‘Je moet niet springen!’
Op de een of andere manier werd ik door dit smsje duidelijker van mijn zaak. Ze mochten me niet, anders waren ze allang op het verboden land geweest.
Ik deed een paar stappen naar achteren. Een aanloop en dan zal ik springen.


Reacties:


Experience zei op 15 mei 2011 - 18:39:
Whaa, Charlotte
Weer fantastisch, en neee, ga niet dood.
Helemaal met char eens, laat haar verliefd worden op ene wolf (L)


Hargbloem
Hargbloem zei op 10 mei 2011 - 17:58:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEHEEEEEHEEEEEEEEHEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
-enof je een enthousiaste reactie krijgt!-

Lieve Ninooooooo!!! Waarom doe jij me dit in godsnaam aan?!!!!
Vind je me soms niet aardig? Is dat het? Ja dat zal het wel zijn!
Want.... noujaa........OMG!
Ik ben helemaal van slag! Ik dacht echt van;
'OOHHHH een knappe wolf ** Gaat haar redden! En dan worden ze verliefd enenenenenennn....'
...
en dan ...
LAAT JE HAAR GEWOON ZELFMOORD PLEGEN?!!!!!!
woeshhh... het is dat ik niet weet waar je huis woont want anders was ik dit allemaal recht in je gezicht komen zeggen, want dit is gewoon...
Geweldig...
Het is zooooo geweldig! Maar toch ook zo gemeen van je nino!!!!
- Nino de Dino .. sorry die kwam even in me op
...
MAAR ZE MAG ABSOLUUT NIET DOOOODDD!!!
lieve, Cyn...
Je mag niet springen, anders is het verhaal afgelopen en dan kan ik niet meer van dit prachtige mooie verhaal genieten!
...
...
Ik kan zo wel een tijdje door gaan... Maar ik denk dat je dan niet echt blij met me bent

Owwwww, en nu krijg ik pas morgen te horen wat er is gebeurd! OMG! Dat vind ik echt niet zo aardig hoor Ninoo!
Maarjaaa, dan ga ik maar zielig achter mijn computertje zitten wachten...
...
snel verder -goh dat was volgens mij nog niet echt duidelijk...-
xx