Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Linda, de Protector// AFGELOPEN » Proloog

Linda, de Protector// AFGELOPEN

12 mei 2011 - 20:26

146

4

256



Proloog

Ik ben benieuwd wat jullie van dit verhaal vinden.

Mijn papa was altijd al bijzonder geweest. Hij was heel sterk en snel. Hij had een hele mooie tattoo op zijn schouder.
Een jaar geleden kwam ik erachter wat er was, toen hij mij beschermde. Een beer was in het bos en wilde mij en Mmm aanvallen. Gelukkig zorgde mijn papa dat er niets gebeurde.
Mijn papa was namelijk een wolf. Een heerlijke zachte knuffelwolf. Hij was een zwarte wolf en hij had me uitgelegd dat meer stamleden wolven waren. Er was één meisje, Sarah.
Mijn vader was de leider van de wolven.
Heel vaak mochten Mmm en ik op zijn rug zitten, en rende hij heerlijk door de bossen. Dan voelde ik me vrij.
Mijn papa had me ook een keer verteld over vampiers. Hij vertelde dat ze heel anders waren dan Dracula. Toen ik vroeg of eenhoorns ook bestonden, moest hij lachen.
Die bestonden niet.
Wij zijn de Triabe stam.


Reacties:


Soraya
Soraya zei op 16 juni 2011 - 14:45:
ik besloot maar eens te gaan lezen, en het is echt leuk. (:
ik ga gelijk door!



Hermelien
Hermelien zei op 4 juni 2011 - 11:36:
Ik heb besloten te lezen.
Ik dacht zo van, Omg lore zei leest jouw verhaal en dan ik niet de jouwe das vreselijk onbeleefd.
Ik volg echt heel veel verhalen té veel om op te noemen maar de jouwe zal met dit mooie proloog er nog zeker bij kunnen !
x


Hargbloem
Hargbloem zei op 4 juni 2011 - 10:18:
Ooooooomyyyygoshhh!
Ik ga heel snel verder lezen.
*sorry voor de vreselijke- slechte-inspiratieloze- saaie reactie...*

x


Experience zei op 13 mei 2011 - 19:44:
leuk (L) wie is mmm?