Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » The Headline tour. » On the Road. (2)

The Headline tour.

2 nov 2011 - 21:21

574

4

385



On the Road. (2)

Dankjewel voor al jullie reacties, ik ga snel verder.

P.O.V. = Laurens

Toen we nadat iedereen een stuk of 2 biertjes op had eindelijk weer op de weg zaten hadden we ondertussen ons eigen feestje al gebouwd, Robin, Tom en Emily zaten op de achterbank te swingen alsof ze in een jaren '80 disco waren beland waardoor het busje helemaal heen en weer schudde. Hubrecht speelde nog steeds luchtgitaar, maar dit keer niet op de muziek die op de radiozenders te horen was, maar op de CD die we speciaal hadden gemaakt voor dit soort tourdagen. En ik zong (niet altijd even zuiver) mee met alle nummers die voorbijkwamen. De CD verschilde van Jay sean met Down tot The Blackout tot (natuurlijk) onze eigen nummers.

Na een minuut of tien waren we nog niet moe maar besloot ik dat er maar eens een einde aan moest komen. 'Hey guys, doe eens niet zo hyper daar achterin, ik kan dat bussie bijna niet meer op de weg houden man.'
'Nou nou, Lau, bederf de pret nou eens niet, daar heb je zelf ook altijd een hekel aan.' zeurde Tom.
'Hey, laten we maar stoppen.' Zei Hubrecht op reactie tegen tom.
'Nouuuuu..' zeiden Em, T en Vlins in koor terwijl ze alledrie een pruillip trokken.
'Hey, ik weet iets beters, want ik zie de stadsmuren van Amsterdam al liggen.' zei Hubrecht.
'Dusss?' vroeg Tom.
'Voel je hem Vlins?' 'Jazeker man!' en met ze tweeën begonnen ze te zingen,
'We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet he-le-maal!'
En het duurde niet lang totdat het hele busje gevuld was met zingende mensen die allemaal tegelijk hetzelfde lied zongen.

Toen we even later aankwamen bij paradiso was de auto van Cas nog nergens te bekennen. We stapten met z'n vieren uit het busje, Robin ging op de grond zitten met zijn gezicht naar de motorkap, Emily ging op de motorkap zitten, Hubrecht begon al naar het dak te klimmen en zette zijn voeten op de motorkap, terwijl ik maar besloot om naast Emily te gaan zitten.
'Hey T, heb jij die biertjes nog ergens?' vroeg ik, en ik wierp hem een Big Smile toe.
'Ja man, ik zal ze even halen.' Antwoordde hij en hij liep al naar de achterkant van het busje, even later was hij alweer terug met dezelfde rugzak als bij het tankstation en zelf al een open blikje in zijn hand, hij hooide een blikje naar ons alle 4.
'Great!' riep ik terug terwijl ik een blikje ving. Ik nam een slok en liet me neervallen op de motorkap, maar ik kwam al gauw weer overeind 'MAN DAT IS HEET!' gilde ik terwijl ik van de motorkap af sprong en als een indiaan rond een vreugdevuur om Robin heen danste.
Iedereen moest om me lachen en Hubrecht sloeg zijn handpalm tegen zijn voorhoofd 'Lekker slim, witte!'
'Yeah, I know.' zei ik terug terwijl ik naast Robin ging zitten.

Na een minuut of vijftien arriveerde de auto van Cas eindelijk op het parkeerterrein.
'Man, hoe doen jullie dat?' vroeg Viktor verbijsterd terwijl hij het portier van de auto dichtsloeg.
'Jaja' zei ik alleen maar en ik haalde mijn schouders op.
Tom liep naar de auto en deed de achterklep open 'ETEN!!' riep hij, en hij begon al met het uitladen van de koelbox.

Toen we allemaal even snel geluncht hadden konden we naar binnen, waar ons een rondleiding werd gegeven, daarna spraken we in onze kleedkamer de setlist en de show door en rustten we nog even uit, de tour zou nu pas echt beginnen.


Reacties:


Lovalicious
Lovalicious zei op 27 juli 2011 - 23:21:
Leuk!
Ik ga snel verder!
Tot nu toe vind ik het heel goed geschreven!

xxxx Nadine


Devilsmith56
Devilsmith56 zei op 15 mei 2011 - 14:31:
leuk!
natuurlijk is dat heet -_-'

snel verder <3


FreeHugsPlz
FreeHugsPlz zei op 14 mei 2011 - 22:53:
awesome ;D snel verder!


xLoveMusic
xLoveMusic zei op 14 mei 2011 - 15:17:
Leuk! ;D
ga snel verder(: