Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]He's our connection » [TH]He's our connection [/9]

[TH]He's our connection

30 juni 2009 - 14:09

508

0

256



[TH]He's our connection [/9]

Turend keek ik gespannen voor me. Hoe is het nu met Bill? Gaat het wel goed? Wie weet heeft hij nu gewoon een ander. Ik staarde naar de televisie en daar kwam hij. De jongen waar ik naar smacht, ik wil hem hier, hier bij mij. Op zijn gelaat staat er een glimlach. Aan die glimlach zag ik genoeg, het was niet fake, hij was gelukkig. Wat wil je, hij kreeg alles wat hij wou. De cameraman zoomde in naar de presentator en ik hoorde hem wat lullen waar mijn hart van brak. Er kwam een foto op het scherm van Bill en een brunette. Er groeiden nieuwe verse tranen in mijn ooghoeken en één voor één vielen ze uit mijn donker bruine ogen. Ik liet een zucht achter en nam snel een schep met ijs en propte die in mijn mond. “Hoe verklaart u dat, Meneer Kaulitz?”¯ Vertelde de presentator terwijl de foto vervaagde. Bills mooie gezicht kwam in het beeld en algauw werd opende hij zijn mond om uitleg te geven. “Dat meisje is..”¯ snel deed ik de tv uit. Nee… dit wil ik niet, ik wil niet dat Bill mijn hart breekt via de tv. Als hij een nieuw iemand had, dan wil ik het persoonlijk horen. Ik zet de grote bak ijs terug in de vriezer en neem mijn GSM erbij. Zuchtend zoek ik naar zijn nummer. Na enkele tellen heb ik het gevonden en druk zonder na te denken op het groene telefoontje. De zenuwen borrelen in me op, ze geven mij een fijn gevoel maar ook weer een eng gevoel. Ik leg mijn mobieltje tegen mijn rechter oor aan en hoor de biep-tonen klinken. “This number is unviable. Please check if it’s the right number.”¯ Galmt er door de telefoon. Ik vloek luidop en kijk verslagen naar mijn gsm. “Hij heeft zijn nummer veranderd! Hij heeft verdomme zijn nummer veranderd!”¯ Krijs ik hysterisch. Na een tijdje heb ik mijn woede in controle en begin hard te huilen. “Waarom heb ik het ook uitgemaakt! Kon ik nu gewoon niet met die pijn verder leven! Ik hield van hem! Ik hield van hem..”¯ Jank ik luidop. Ik voel hoe mijn buik krampen begint te krijgen en bang begin ik te panikeren. Wat moet ik nu? Hoe moet het nu verder? Over 2 maanden zal ik bevallen en dan weet Bill niets af van zijn kind. Ik ben fout bezig, ik had het nooit moeten uitmaken, maar ook wel! Ik huil en laat alles er uit komen. Duizenden gedachtes vullen mijn hoofd, ik praat tegen niemand in het bijzonder en weet niet eens wat ik er uit ratel. Ik ben in de war, ik heb na die lange zeven maanden nog steeds liefdesverdriet! Ik zal Bill moeten zien, ik zal hem ooit moeten vertellen over zijn zoon, maar wanneer? En hoe? Ik sta versuft op en ga naar de badkamer snel kijk weer in die lange spiegel. Ik schrik weer als ik mezelf zie, uitgelopen mascara, rode ogen, véél te mager, … Dit ben ik niet!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.