Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » The Headline tour. » The Show & The Afterparty.

The Headline tour.

2 nov 2011 - 21:24

730

5

396



The Show & The Afterparty.

De rest komt morgenochtend, ik ga film kijken...

P.O.V. = Tom

Ik nam de laatste slok uit mijn blikje bier en liep naar de rest van de jongens toe. Wafel kwam van de stage afgerend na het warm spelen en we deden nog even snel een grouphug, daarna renden we met z'n allen het podium op.
Ik weet nog dat het publiek op z'n best was bij Everything in me en dat iedereen helemaal los ging op Spiders, Laurens had alweer wat fans gevonden en besloot een stuk met hen samen te zingen. Ik en Hubrecht ruilden extra vaak van plaats zodat we alles een beetje konden zien en Robin zong de sterren van de hemel terwijl andere Robin zijn Bass drum bijna kapot sloeg.

Nadat de show was afgelopen gingen we alle 5 snel douchen en moesten we daarna meteen door naar de Merch stand waar we heel veel handtekeningen uitdeelden en met elke fan wel een praatje maakten. Laurens liep na een tijdje even weg met een fan maar was al gauw weer terug. Ik weet nog dat we van een paar fans diploma's kregen ofzo, dat was echt heel weird maar wel supervet! Toen we klaar waren bij de Merch en met de handtekeningen was het tijd om naar de kleedkamer te gaan en ons klaar te maken voor de afterparty met de crew en de mensen van het destine streetteam die er deze keer ook bij mochten zijn omdat dit de eerste show was van onze tour.


P.O.V. = Laurens

Ik kwam de kleedkamer in en pakte meteen mijn fles met wodka.
'Man, dat was een goed optreden!'
'zeg dat wel!' riep Robin van Loenen terug.
'Yeah, dat was echt kicken!' riep Tom.
Ik gooide mijn wodka achterover en kleedde me snel weer om naar mijn zwarte skinny, mackbeth shirt en mijn Vans, ik deed een studsriem om mijn middel en deed een ketting om, toen checkte ik of mijn nagellak nog goed zat en ging daarna op de bank zitten.

Toen iedereen klaar was besloten we naar de grote zaal te gaan voor de afterparty, net voor de deur stonden Cas en Vik al op ons te wachten.
ze begroetten ons met 'Hey party animals, tijd om los te gaan!'
'Yeah!!' riepen we alle vijf, en we liepen naar binnen.

Er waren al aardig wat mensen binnen toen wij naar het podium liepen. Toen we binnenkwamen werd In your arms opgezet en de DJ schreeuwde
'Hier zijn ze dan, de jongens van DESTINE!' we liepen lachend het podium op, gingen arm in arm staan en maakten een diepe buiging. Ik pakte de microfoon voor een speech, 'Dank jullie wel voor het komen naar de eerste show van onze eerste headline tour!' achter me joelden de rest van de bandleden.
'Ik denk dat dit echt een grote mijlpaal is in onze muziekcarrière, daarom wil ik jullie graag allemaal trakteren..' en ik wenkte naar Vik, de rest ging verder met joelen, 'Jawel... op een echte destine taart!' Cas kwam binnenlopen met een enorme daart in zijn handen met een van de foto's van onze SetVexy photoshoot erop, ik besloot dat ik nog even snel wat moest zeggen.
'Dank jullie wel voor jullie komst, en ik hoop dat dit een kicken avond word om nooit te vergeten!'
Ik deed nog een applausje voor mezelf en toen er een meisje langskwam met een dienblad met drank erop pakte ik een glaasje wodka en gooide het in één keer achterover, daarna liep ik van het podium af met de rest van de band.

'Echt kicken van die taart man!' zei Vlins toen we even met elkaar stonden te praten.
'Ja, ik weet 't man, ik had het vorige week met Cas en Vik geregeld. Maar nu...'
'Let's party' riepen Huub en Tom die net langsliepen.
'Ja, Dat dus...' zei ik lachend. en Robin en ik liepen de dansvloer op.

Het volgende nummer wat er gedraaid werd was we'll be allright van Travie McCoy, dit was echt zo'n nummer waar we allemaal wel los op konden gaan en dat deden we dus ook gerust. Ook bleef ik gewoon rustig doordrinken, een beetje wodka hier, beetje wodka daar, het kon me eigenlijk allemaal niet zo veel schelen want dit was toch al een geweldige avond. Ik weet nog dat het nog een stuk gezelliger werd toen de jongens van The Hot Stewards binnen kwamen lopen, maar meer kan ik me er niet echt meer van herinneren, en de rest geloof ik ook niet.


Reacties:


Lovalicious
Lovalicious zei op 27 juli 2011 - 23:28:
Weer eens een fantastisch hoofdstuk!
Weet je, ik vind het heel jammer, maar mn zus wil nu op de pc en ik kan niet verder lezen
Ik ga morgen gelijk weer verder!

xxxxxx Nadine


YlgaPower
YlgaPower zei op 21 mei 2011 - 12:03:
Leeuk! Snel verder
I <3 the hot stewards


SillyMe
SillyMe zei op 18 mei 2011 - 21:52:
Dankudanku, ik doen mijn best! (a)


FreeHugsPlz
FreeHugsPlz zei op 18 mei 2011 - 16:06:
dronken laurens is dronken XDD


xLoveMusic
xLoveMusic zei op 17 mei 2011 - 22:51:
Geweldig hoofdstuk weer! (: