Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Gakido fanfictionn » first stop

Gakido fanfictionn

15 mei 2011 - 21:20

509

0

180



first stop

Panda pov.

We zitten al een tijdje in de bus op weg naar onze eerste stop
het is akelig stil Yuu en Rito zitten lifeless voor hun uit te staren Tossy en Kahiro praaten wat met elkaar Yohya slaapt nog steeds
en Shutaro is weer eens vervelend aan het doen.
Ik sta op om wat te drinken te pakken als ik oppeens verstijf van de kouw op me rug en doe meteen me t-shirt uit Shutaro staat meteen met een big smile aan de andere kant van de bus terwijl de rest naar mij kijkt Tossy staat op en pak een van zijn t-shirts uti zijn koffer en geef die aan mij "Shutaro je weet toch nog wel dat de ijsklontjes voor het drinke zijn?"vraagt Tossy dan en shutaro knikt en kijk dan terug naar mij ik wil net Tossy's t-shirt aan doen als die oppeens uit me hande word gerukt en shutaro geef me dan oppeens een van hem ik kijk hem raar aan en doe dan zijn t-shirt aan en we gaan weer rustig zitten.


Na een lange tijd zijn we eindelijk bij onze eerste stop kyoto vandaar zouden we naar hiroshima gaan en daarna osaka en dan weer terug naar tokyo dus het werd een lange rit.
Als de deuren van de bus open gaan lopen we er meteen allemaal uit ik ren naar het eerste bankje in de zon en gaat erop liggen ik zie veder op een meisje staan een soort van te vechten met een paar vliegen het ziet er grappig uit dus blijf maar een tijdje kijken oppeens voel ik dat er iemand op me gaat zitten en ik sla een gil uit waarbij oppeens het meisje stopt met ruzie maken met de vliegen ik kijk boos achter om en zie shutaro lachend op me zitte maar door me boze blik gaat hij snel weer van me af ik sta op en meteen schieten shutaro,yohya en yuu op het bankje ik kijk hun raar aan en merk dan weer op dat het meisje vederop weer aan het ruzie maken is met de vliegjes ik loop naar de bus en pak insectenspree en loop er mee naar het meisje en spuit het soo naar de vliegjes die daarna meteen op de grond vallen het meisje kijk me raar aan "hoi!!"zeg ik vrolijk terwijl ze me daarna nog raarder aan kijkt "ik zag je vechten met de vliegjes dus ik dacht laat ik je maar helpen."zeg ik weer vrolijk waarop het meisje me vrolijk aan kijkt "hoi ik ben noriko hoe heet jij?"vraagt ze dan ik kijk haar nog blijer aan "ik heet panda"andtwoord ik terug waarop ze raar naar me kijkt "horen hun bij jou?"vraag ze dan en wijst naar de jongens ik knik en zucht "we zijn op tour dus zit ik met hun opgescheept"zeg ik terug ze kijk me oppeens met grote ogen aan "tour??"zegt ze dan en ik knikt "wil je ook wat eten we hebben genoeg"zeg ik dan met een big smile en ze knikt meteen en we lopen terug naar de jongens..

.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.