Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 66. 8 augustus 2010, avond

Our own Humanoid world

17 mei 2011 - 18:45

1061

5

416



66. 8 augustus 2010, avond

Jorinde her point of view
We zaten met zn allen voor de tv. Er was een of andere film op die iedereen wel leuk vond. Ik zat tussen Andreas zijn benen en hij drukte af en toe kusjes op mijn achterhoofd. Tom en Tosca zaten weer ver van elkaar af, maar toch zag ik ze af en toe naar elkaar kijken. Zo heel stiekem. Ik denk dat ze vanavond goed-maak-seks gaan hebben. Ik nestelde me nog wat meer tegen Andreas aan en trok zijn beschermende armen rond me. Makbule lag ongeveer hetzelfde als mij bij Bill, alleen was zij al diep in dromenland. Bill keek vertedert doe. Ik glimlachte om het tafereel en deed mijn hoofd naar achter om een kus van Andreas te krijgen. Dit wordt echt klef! Tom sprong op en duwde de tv uit. Makbule schoot wakker en keek Tom vernietigend aan, haar vriendje deed net hetzelfde. Bill stond op, met Makbule nog altijd in zijn armen en droeg haar naar boven. Tosca stond ook op en liep hen achterna. Waarschijnlijk ging ze ook slapen. Tom volgde haar. Ik wist het wel. Andreas en ik bleven alleen achter, en erg vonden we dat niet. Andreas zette de tv weer aan en duwde me plat op de zetel. Hij ging boven me hangen en ging met zijn handen door mijn haar. Hij fezelde wat zwoele woorden in mijn oor, waardoor ik moest giechelen. Toen Andreas weer dichter kwam blies ik zachtjes in zijn nek waardoor hij nu moest grinniken. Toen hij zowat bovenop me lag, klemde ik mijn benen rond zijn middel.
Je wilt boven verder gaan? vroeg hij zwoel in mijn oor.
Ja.
Andreas stond op, ik hing nog altijd aan zijn middel. Zo liep hij de trap op.
Ik ben toch niet te zwaar hé schat, anders loop ik zelf wel.
Nee, je bent niet zwaar en anders is het niet romantisch meer, zei hij waardoor ik moest lachen. Ik verstopte mijn hoofd in zijn nek en snoof zijn geur op. Een mix van deodorant en zijn eigen geur.

Met een plofje belande ik op ons bed. De matras veerde even, maar toen lag ik stil. Andreas verdween onze badkamer in met een wenkbrauwwiebel. Ik gniffelde en begon mijn sokken al uit te trekken. Mijn trui belande erop. In enkel zijn boxer kwam Andreas terug. Hij showde zijn spieren en spande zijn biceps op. Ik lachte om het zicht. Andreas deed weer een wenkbrauwwiebel en kroop op het bed. Voorzichtig kwam hij op me liggen. Met mijn wijsvinger ging ik over zijn six-pac.
Uit met die kleren! zei hij. Ik lachte. Andreas trok mijn shirt uit en mijn broek volgde al snel.
Je weet het, rockhard, fuck safe, fluisterde ik zwoel in Andreas zijn oor.
Daar heb ik aan gedacht hoor liefje, zei hij. Meteen trok hij het nachtkastje open en er kwamen condooms te voorschijn.
Fun and sex with Andreas and durex, grijnsde ik.
En de rest is geschiedenis.

Tosca her point of view.
Tom, wat gaan we doen? vroeg ik terwijl we op bed gingen liggen.
Ik weet niet, zei hij. Ik wist meteen wat hij wilde doen, maar zei het niet. Hij moet het voorstellen.
Hmm, dan ga ik even lezen, zei ik terwijl ik opstond en een boek uit onze boekenkast nam. Met een plof belande ik weer langs Tom. Die had zijn laptop op zijn schoot en tikte er wat op.
Ik liet me tegen zijn schouder vallen om mee te kijken.
Wat doe je? vroeg ik.
Nog eens iets posten op mijn blog, zei Tom.
Heb je daar eigenlijk geen mensen voor?
Jawel, maar ik doe het liever zelf, anders is het zo onpersoonlijk.
Oh, ja, wat schrijf je?
Wat onzin, grijnsde Tom.
Toch niet weer over autos over hoe geweldig sneakers zijn?
Nee.
Oké dan.
Ik stond op en zette mijn boek terug.
Ik heb plots geen zin meer om te lezen.
Tom grijnsde naar me.
Ik heb een idee, maar dan moet je even weg gaan, zei hij. Ik haalde mijn schouders op en verliet onze slaapkamer. Als zijn plan is, wat ik denk dat het is, is het wel oké.

Een halfuurtje later kwam Tom me in de woonkamer halen.
Zeg wat zijn Jorinde en Andreas bezig? vroeg Tom. Ik grijnsde en haalde mijn schouders op. Tom lachte en vroeg als ik hem volgde. Voor de kamer zei hij dat ik even moest wachten. Dat deed ik dan maar. Toen Tom me riep ging ik naar binnen. Onze kamer was helemaal versierd. Ik lachte toen ik hem in zijn boxer op bed zag liggen. Hij deed een ongelofelijke pedo wenkbrauwwiebel waardoor ik plat lag van het lachen. Tom draaide met zijn ogen en gebaarde langs hem te komen liggen. Ergens was dit toch wel lief.
Wel ja, het spijt me van alles wat ik je heb aangedaan. Ik ben verliefd op jou en dan doe ik domme dingen, het spijt me echt, zei Tom. Ik lachte om zijn onschuldige gezicht.
Het is oké, denk ik, zolang je het niet weer doet.
Ik beloof het.
Dat is mooi.
Ik draaide me op mijn buik en ging half over Tom hangen. Zijn borst ging onrustig op en neer. Hij was zenuwachtig! Wat lief! Tom zoende me voorzichtig. Héél voorzichtig, alsof ie bang was me pijn te doen.
Het spijt me Tosca, zei hij in onze zoen.
Ik hou ook héél veel van jou, zei ik.
Zou je
Seks met me willen hebben? maakte ik zijn zin af.
Dat wilde ik eigenlijk niet vragen, maar ja, lachte hij.
Wat wilde je dan vragen?
Als je mijn meisje weer wilt zijn.
Dat wil ik eigenlijk héél erg graag, zei ik met een grinnik. En nu de goedmaak seks.
Serieus? vroeg Tom.
Ja? Denk ik, lachte ik. Tom trok een wenkbrauw op.
Als jij er klaar voor bent, zei hij.
Ik denk dat ik er klaar voor ben, zeker na al jou moeite, ik gebaarde naar de kamer die vol stond met kaarsen en hier en daar lag een roos.
Goed, zei Tom. Voorzichtig zoende hij me weer en zachtjes ging hij onder mijn shirt. Even gaf hij me een blik om toestemming te vragen, maar ik knikte. Mijn shirt belande op de vloer en mijn sokken en broek vielen er bij.
Hoe kijk je eigenlijk als je klaar komt? vroeg ik na een tijdje.
Zo, zei Tom en hij trok een raar gezicht. Ik lachte en drukte mijn lippen op die van hem.
Met hem wil ik oud worden. (Tenzij hij het weer verprutst natuurlijk!)

-Voor Tosca,
omdat ze vandaag jarig is natuurlijk [:


Reacties:


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 1 juni 2011 - 22:18:
fgbkjhgbkd, dit stukje blijft leuk XD
En ook zo schattig, op een of andere manier.
Mwwiiii <3


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 25 mei 2011 - 16:49:
Zalig.
Met hem wil ik oud worden. (Tenzij hij het weer verprutst natuurlijk!)

GENIAAL !
<3


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 23 mei 2011 - 22:31:
he he!
ze zijn weer terug bij mekaar!

en nu snel verder jij!

xxx <'3


Melleke
Melleke zei op 18 mei 2011 - 7:44:
Ooooo ze zijn trug samen , dat heeft ook lang geduurd , en goed dat Tom zo lang heeft volgehouden , dat zal vonken geven

snel verder doen


raveness76
raveness76 zei op 17 mei 2011 - 22:25:
gefeliciteerd Tosca!!!

snel weer verder gaan hoor!!!