Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Naruto: When fantasy becomes reality » Chapter 3: Konoha

Naruto: When fantasy becomes reality

20 mei 2011 - 16:56

572

0

242



Chapter 3: Konoha

veel plezier met lezen!

We liepen door een groote poort en kwamen in een dorp terecht. "Kakashi-sensei!" riep iemand, en we keken om. Daar kwam Haruno Sakura aangerend. "Hoe ging je missie, Kakashi-sensei?" vroeg Sakura. "Goed hoor, ik heb de bandieten bende opgerold en dit meisje gevonden." zei hij. Ik keek het allemaal maar een beetje verdwaasd aan." Ik ben in Konoha. Daar staan Kakashi en Sakura. Wat is er toch aan de hand!" dacht ik. Het begon allemaal te draaien en het werd me allemaal even te veel. Ik viel flauw.

Ik werd weer wakker. "Wie is dit meisje eigenlijk?" vroeg de stem van Sakura. "Geen idee, ik ging gewoon die bandietenbende oprollen. En toen zag ik dat ze een meisje hadden gevangen. Het was gewoon toeval." zei Kakashi's stem. "Ze draagt ook wel rare kleren vind je niet?" zei Sakura. "W-Wat bedoel je daar mee!" schreeuwde ik terwijl ik overeind kwam. "Ah. Je bent wakker." zei Kakashi droog. "Mag ik weten hoe je heet?" vroeg Sakura. "Mijn naam is Higurashi Hikari." zei ik. "Oke." zei Sakura. "Ik heet-" "Ik weet jouw naam al!" zei ik, en Sakura keek me verbaasd aan. "Oke, zeg het dan maar." zei ze en sloeg der armen over elkaar heen. "Haruno Sakura." zei ik, en Sakura's mond hing open van verbazing. "Hoe weet je dat?!" vroeg ze. Ik twijfelde maar vertelde het toen toch over hoe ik hier terecht was gekomen en dat dit eigenlijk een animeserie is. Sakura en Kakashi keken me sprakenloos aan. En barsten toen in lachen uit. "Ik weet niet hoe hard je je hoofd hebt gestoten maar volgens mij was het een flinke klap." zei Sakura, terwijl ze de tranen wegveegde van het lachen. "Maar ik spreek de waarheid!" zei ik verontwaardigd. "Vooruit ik ga Ino wel halen. Als het goed is weet je wat ze kan. En weten we zo of het echt de waarheid is of niet." zei Sakura en liep weg. "Wat een gedoe allemaal." zei Kakashi, terwijl hij op zijn hoofd krabte. Hij pakte een klein pakje met twee koekjes uit z'n zak. "Wil je er ook een? Je hebt vast honger." bood Kakashi aan. "Ja graag, bedankt." zei ik terwijl ik het koekje aannam. Ik wou mijn koekje opeten, maar zag toen dat Kakashi zijn koekje naar zijn mond bracht. Ik staarde hem verwachtingsvol aan. "Gaat hij het doen? Ga ik het zien? Gaat hij zijn masker afdoen?" dacht ik. Zijn hand ging naar de rand van zijn masker. Maar toen kwam er ineen een vogeltje naar binnen vliegen. Hij viel Kakashi aan en ging er vandoor met z'n koekje. En terwijl Kakashi daar stond van:"Nee!!! Mijn koekje!!" kwam Sakura weer binnen samen met Yamanaka Ino. "Echt, Sakura moest je me nou hiervoor roepen?!" zei Ino kwaad. "Het is heel druk in de winkel." "Het is maar voor heel even Ino." zei Sakura. "Als blijkt dat er niks bijzonders aan haar is, knip ik al je haren af!" riep Ino. "Kom, kom. Niet zo gemeen tegen elkaar." zei Kakashi. "Ga je het nou nog doen of niet?" vroeg Sakura geirriteerd. "Ja,ja. Rustig maar." zei Ino en ging voor me staan. Ze bracht haar vingers bij elkaar. En opeens voelde ik iemand in mijn geest binnendringen. Na een tijdje voelde ik haar weer weggaan en stond Ino daar een beetje in shock. "Wat is er Ino? Heb je iets ontdekt?" vroeg Sakura. "Het is waar." zei Ino. "Ze verteld de waarheid.".


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.