Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Naruto: When fantasy becomes reality » Chapter 5: Mobile Strap

Naruto: When fantasy becomes reality

20 mei 2011 - 16:59

386

0

241



Chapter 5: Mobile Strap

veel plezier met lezen!

"Ja, je gaat bij Kakashi wonen." zei Tsunade. "Jij bent nu zijn verantwoordelijkheid. Dus Kakashi je krijgt een soort zusje." zei ze tegen Kakashi die een klein beetje rood was. "Bloost hij nou?" dacht ik. "Nou jullie mogen nu weg. Hikari morgen krijg je meer informatie over een spoedtraining." zei Tsunade en wuivde ons weg.

Ik liep samen met Kakashi en Sakura naar buiten. We legden Ino en haar vader uit wat er gebeurt was en gingen toen weer weg. Na een tijdje wandelen zeiden we ook gedag tegen Sakura die naar huis werd geroepen door haar moeder. Daarna liepen Kakashi en ik naar Ichiraku Ramen omdat ik nog niet gegeten had.

" 2 keer ramen alstublieft." zei Kakashi en betaalde direct. "Oh! Kakashi heb je een vriendinnetje?" vroeg Amane veel te nieuwsgierig. "WAT?! NEE!!" riepen Kakashi en ik tegerlijkertijd. "Ahw, hoe verlegen!" zei Amane en ging verder met ons eten. Dus daar zat ik met een rooie kop. Kakashi was altijd al mijn favo karakter geweest. En nu moet ik ook nog een bij hem gaan wonen!. "Hier is jullie ramen!" zei Amane en zette twee dampende kommen voor ons neer. We pakten onze stokjes en net toen ik een hap wou nemen besefte ik dat Kakashi zijn masker weer af moet doen! Stiekem keek ik vanuit mijn ooghoek naar Kakashi. Hij had een kleine rooie gloed op zijn gezicht. "Huh? Bloost hij nu alweer?" dacht ik en zag zijn vingers weer naar zijn masker gaan. "Oh ja! Hikari. Is het waar dat jij van een andere wereld komt?" vroeg Amane opeens en blokkeerde mijn gezicht op Kakashi. "Uhm, ja dat is waar. Maar hoe weet jij dat?" vroeg ik, terwijl ik om Amane heen probeerde te kijken. "Roddels spreiden hier snel." zei Amane. "Maar zeg een lijk ik erg dik op tv?" vroeg Amane bezorgt. "Nee hoor je bent heel mooi op tv." verzekerde ik haar en nam een hap van mijn ramen. "Eeeeh, en bastaan er daar ook actiepoppetjes van ons?" vroeg ze. "Oh ja, echt hééééél veel!" zei ik. "Kijk ik heb er zelfs een aan mijn mobiel!" zei ik blij en liet mijn Kakashi-mobielhanger zien. "Eeeeh, je hebt een mobielhanger van mij." zei Kakashi. "Vind je me leuk ofzo." zei hij, en om een of andere reden werd mijn hoofd nu echt knalrood..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.