Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » I wan't to be so perfect like you... [9]

reclame:D

2 okt 2008 - 19:41

270

0

199



I wan't to be so perfect like you... [9]

'Hoelang nog?'vraag ik

'ongeveer 5 uur'zegt mijn moeder

Fijn de batterij van mijn Ipod is leeg . En ik ben echt misselijk

Eindelijk zijn we bij een tankstation even mijn bene strekken. Oeh ze hebben hier gewoon een Tokio Hotel afdeling!! hoe stoer is dat?!

Jaja, je hoort het goed, Tokio Hotel. En ja het gaat nog steeds goed met me. Ik heb geen obsessie ofzo meer voor Bill maar ik ben nog wél een enorme Tokio Hotel fan!

En eigenlijk als ik heel eerlijk ben vind ik mijn stijl nu ook veel mooier als de oude 'Bill' stijl. Begrijp me niet verkeerd hoor Bill's styl is enorm sexy, maar dit past gewoon beter bij me. En ja, mijn haren zijn ook weer gewoon blond, en dan heb ik het natuurlijk niet over dat barbie blond hé Maarja zwart staat Bill gewoon veel beter als mij.



Ineens valt mijn oog op een artikel uit een tijdschrift 'Fake Bill?!' Ik pak het tijdschrift en zie er nog véél meer over TH instaan. Die móet ik hebben! Ik loop naar de kassa, betaal het tijdschrift en ga weer naar buiten op een stoeprand zitten. Bléh nogsteeds misselijk.. Kut k moet kotsen.. m'n tijdschrift gooi ik op de grond en ren naar de dichtsbijzeinde struik. Heb ik weer -_-'

K loop de struiken weer uit en ga een meter of tien ervoor weer op 'n stoeprand zitten.

'Ik geloof dat dit van jou is?vraagt een jongen me. Ja, dankezeg ik. Hij komt naast me zitten. Gaat het wel? Ja hoor, ik ben alleen een beetje misselijk dat is alles

Zo kletsen we nogwat tot mijn moeder me roept dat we verder rijden.

door:
JKxxPrinsesa

http://www.quizlet.nl/serie/6754/i-want-to-be-so-perfect-like-you/


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.