Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Het onmogelijke leven! » Who am i?

Het onmogelijke leven!

22 jan 2012 - 17:16

1355

2

397



Who am i?

Ik ben een vampier. Ik bezit verschillende krachten! Ik ben de koningin onder de vampieren! Ik ben de phoenix! Het is de meest gevaarlijkste krachten die een vampier kan hebben. Elke keer worden mijn krachten sterker en komen er krachten bij! I'm de prinses van de USA. Ik ben een van de 12kinderen! Ik ben een zangeres, een model, een actrice en super rijk! And this is my story!!!!

Ik zat in de auto op weg naar het vliegveld van Malibu. Ik ben van huis weg gegaan. Ik wou eerst niet weg gaan want ik wist hou pijn ik mijn moeder ga doen als ik weg ga maar ik had een rede ik wou naar een plaats waar ik mijn zelf kan zijn een normaal mens en niet de prinses van het land. Ik wou gewoon leven geen te grote huis, geen bediendes, ik wou niet alles wat mijn hartje begeerden. Mijn moeder begreep dat ze zei voordat ik weg ging ‘Anastasia je bent altijd welkom terug en onthoud dat je een prinses bent en blijft!’ dat was het belangrijkste van alles. Maar ik ben niet een gewonen mens want ik ben al 4000 jaar 17 en geen dag ouder geworden. Mijn ouders waren vampieren en mijn moeder was nog half fee zeemeermin en mens en dat heb ik allemaal geërfd en ik ben de koningin van de vampieren want mijn ouders hebben van af mijn geboorte de troon aan mij door gegeven en van de zeemeerminnen en feeën ben ik de prinses. Ik ben een onsterfelijk kind omdat mijn ouders zijn vampieren en nog meer dingen maar omdat zij vampieren waren en als je dat samen voegt met mensen genen dat krijg je een onsterfelijk kind dan krijg je een vlam in je oog en word je woest en stoppen lukt haast niet. Maar ik heb nog meer krachten dan alleen het onsterfelijke kind ik ben ook nog de phoenix oftewel de vuurvogel dat is ongeveer hetzelfde als het onsterfelijke kind alleen dan als je, je goed concentreert dan veranderen mensen in stof en je krijgt een oranje gloed over je heen in vorm van een vogel heel gevaarlijk dus maar ik heb dat goed onder controle en dan heb je nog bloedsturen, water -aarde -vuur en luchtsturen, bliksem, tornado’s maken, het weer besturen, messen uit me handen laten komen het waren eerst botten maar omdat ik in het leger voor 20 jaar heb gezeten hebben ze een test op me uitgevoerd en nu zijn het messen, ik kan als ik ren in verschillende rijtuigen veranderen, ik kan gedachten lezen, ik kan de toekomst zien,het verleden in gaan,ik sta in contact met geesten, je geest beheersen, je vreselijk veel pijn laten voelen, onzichtbaar worden, verdwijnseleen en verschijnselen, ik ben een zangeres, een model, danseres, ben een van de beste racer, ben de best vechter en nog veel meer dingen die eerder klein zijn maar wel belangrijk. Ik leef mijn hele leven en dat is best lang als een geheim dus ik wou wat tijd voor mezelf. Ik ben nu op het vliegveld van malibu gekomen en heb me ingecheckt en stap nu op het vliegveld naar Seatle en daarna met een kleine vliegtuig naar Port Angles en dan twee uurtje met de auto naar forks. Het duurde maar 2 uur voor dat ik in Seatle was ik stapte daar op een kleiner vliegtuig naar port Angles. Forks is een klein stadje waar het altijd regent. Ik ga daar wonen bij mijn oudste broer Charles Montez. Maar hij wou geen prins zijn dus verhuisde hij naar een plek waar ze hem nooit zouden vinden en veranderde zijn naam in Charlie Swan hij is daar politie agent. Ik was nu aangekomen bij Port angles ik pakte mijn bagage en liep naar buiten waar Charlie op me stond te wachten ik zetten me spullen neer en omhelsde Charlie ‘Charlie hoe is het met je lang niet gezien wat zie je er goed uit hoe staat het leven hier ik ben zo blij om je te zien’ ‘ja Anastasia ik ben ook blij ook jou te zien kom stap ik dan kletsen we verder in de auto want het is hier buiten koud. ‘ Hij liet mij los en we zetten alles samen in de auto en daarna stampte we in de auto en reden we naar huis ‘hoe is het hier Charlie?’ ‘Het is hier goed regen zoals altijd soms zeg ik tegen mezelf ik mis malibu en de zon de zee we hebben hier wel een zee maar het is daar maar 20 graden n in malibu 35 graden en dat is een heel groot verschil.’ ‘ dat wil ik best geloven!’ zei ik lachend ‘even over wat belangrijke dingen ik heb je ingeschreven bij een school ik heb een gebouw voor je gebouwd in het bos niet ver van ons huis af daar kan je wat auto’s in zetten en een dans studio en zang ruimte heb ik ook gebouwd wat je vroeg maar waarom moest je drie kasten hebben en nog een kelder net zo groot als de garage zelf?’ ‘Om er een bioscoop en bowling en nog wat andere dingen van maken dat zo dingen!thanks dat je dat voor me heb gebouwd!’ En gaf hem een kus op zijn wang ‘geen dank hoor Ik heb gezegd dat je mijn dochter bent en je Sabira Swan heet, ik heb ook verteld dat toen je moeder stierf dus je stiefzus dat je daar weg wou en naar mij kwam dus iedereen zal wel ten eerste je dolgraag willen ontmoeten en ze willen je condoleren voor de dood van je moeder! ‘ ‘Freaky maar oké en slim bedacht maar Renee was toch echt gestorven? ‘ ’Ja, en je kunt je nu niet als de prinses gaan gedragen dure kleding dure auto’s noem maar op.’ Hij veranderde van onderwerp. Renee was charlie’s vrouw ze zijn al gescheiden toen ze net hertrouwd was met phillip. Charlie is nooit over haar heen gekomen hij heeft er een half jaar over gedaan naar haar dood om er overheen te komen. Renee is in een auto ongeluk bekneld geraakt. De ambulance waren net te laat. Renee blijft een moeilijk onderwerp. Dus ik liet het maar hier bij! ’ Ja, dat weet ik wel maar wat voor auto moet ik rijden?’ ‘ Een auto die normaal is en niet uitstraalt ik ben duur! ‘ ‘En wat voor auto is dat een Audi?’ ‘ Nee!’ ‘ Een jeep?’ ‘Nee!!’ ‘ Een Volvo?’ ‘Nee!!!’ ‘Een BMW?’ ‘nee!!!!’ ‘een range rover???’ ‘nee !!!!!Anastasia ik bedoel Sabira die stralen alleen maar uit ik heb veel geld en ik ben duur. ‘ ‘ Is een motor goed please???’ ‘Ja, maar heb je wel je motorrijbewijs?’ ‘ Ja!! ‘ ’We zijn er!!!’ ‘Wow wat is het mooi ‘ het was een klein huisje met een grote tuin en een trap naar de deur en is een garage en het bestaat maar uit een verdieping hoog. Maar het belangrijkste was dat het perfect is. ‘Vind je het echt mooi?’ ‘Ja, echt het is echt een mooi huis.’ ‘net zo mooi als het paleis?’ ‘nu moet je niet te hard van stapel lopen!’en we beginnen samen te lachen ‘kom we gaan je nieuwe paleis bekijken’ ‘ lijkt mij een goed idee’ we stapte uit de auto en pakte mijn spullen en liepen naar binnen en ik zetten de spullen in de gang neer en kreeg een kleine rond leiding op de beneden verdieping ‘dit is de keuken en de eetkamer in een en als je daar heen loop kom je in de woonkamer en hier door deze glazen deuren kan je naar de tuin toe gaan en nu gaan we naar boven naar je kamer!’ Ik lach helemaal in een deuk van zijn verhaal. We liepen naar boven en Charlie begon weer ‘nou hier is de badkamer daar is mijn kamer aan de achterkant van het huis en jouw kamer is aan de voorkant jij hebt uitzicht op de voortuin ‘we liepen naar binnen en ik was gelijk verliefd op de kamer. Het was niet groot het was niet klein er stond een Eén persoon bed een bureau met een oude laptop en in de hoek een schommel die aan het plafon vast zat. ‘En hoe vind je, je kamer?’ ‘Ik vind hem geweldig het is mooi ik heb wel mijn eigen laptop meegenomen maar voor de rest vind ik het geweldig!’ ‘ Ben blij dat je er van houd nou ruim je spullen op friss je zelf even op dan gaan we uit eten!’ ‘Is goed’. Charlie liep naar beneden en ik ging alles uitpakken.


Reacties:


Pline
Pline zei op 28 nov 2011 - 10:40:
Dit is veeeel beter
love it


Pline
Pline zei op 27 nov 2011 - 13:44:
Leuk idee, wel jammer dat het op het einde de zin niet is afgewerkt...
juist een vraagje... kan het zijn dat deze zin niet echt klopt...?
~Ze kregen zei hij dat hij dan maar weg ging!~

ga snel verder en geef me een melding he...


ps. let me know if you don't want my comments...