Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One shots ~ » 001 ~Get it right

One shots ~

27 mei 2011 - 22:46

308

4

267



001 ~Get it right

Get it right.
ik strompel op blote voeten over straat met mijn pumps in mijn hand terwijl de regendruppels over mijn gezicht glijden en mijn haar in lange strengen naar beneden valt. Mijn hoofd voelt minstins drie ton zwaarder dan voordat ik deze straat uitliep. Een traan valt tussen de regendruppels door op de straat en laat de al overvolle waterplas nog groter worden. Ik denk steeds terug aan dat moment, niet langer dan een halfuur geleden is het nu. Ik zou willen rennen, schreeuwen maar weet dat het toch geen zin zal hebben. Al zou ik het nog zo graag willen, niks kan de tijd terugdraaien. Boos stamp ik met mijn voet op de grond in een plas en een steentje dringt zich in de bal van mijn voet. Ik houd mijn schreeuw van pijn en en zak verdwaald in de plas neer op mijn knieen en laat me langzaam achterover vallen op de stoep zodat de druppels recht op mijn gezicht voelen. Ik probeer heel hard om aan vrolijke dingen te denken en niet aan de pijn die hij net op mijn gezicht gezien moet hebben voordat ik de nachtclub uitgestormd was. Ik sta op van de grond en begin weer richting mijn huis te lopen, en stap al snel het kleine voortuintje in. Mijn sleutel gaat met moeite in het slot en voordat ik de sleutel omdraai en de donkere nacht inkijk om afscheid te nemen van de grootste fout van mijn leven hoor ik een jongensstem mijn naam roepen. Ik doe de deur dicht en op slot en zak dan langs de muur naar beneden en sla mijn armen om mijn knieen heen en laat mijn tranen weer vrijuit lopen. Ik wil alleen nog maar dat alles goed komt.

what can you do, when you'r good isn't good enough and all that you touch tumbles down.


Reacties:


MarilynEmrys
MarilynEmrys zei op 19 mei 2013 - 19:28:
omg, dit is echt prachtig gschreven, ik kende het lied niet maar ik vind het wel prachtig bij de one-shot passen. Ik zie het echt allemaal voor me, prachtig geschreven meid!


Jopie2
Jopie2 zei op 6 mei 2012 - 10:13:
wow moooooiii!
dat liedje kende ik al van Glee, het past er perfect bij


Lovalicious
Lovalicious zei op 17 juli 2011 - 15:55:
Wauww! Mooi geschreven!

xxxx Nadine


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 10 juni 2011 - 23:08:
Waaauuww Echt een hele mooie en triest tegelijk... Dat liedje is btw heel mooi, ik kende m nog niet, maar nu wel (:
xxxly