Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » Cause I'll Be Damned If I Do Ya, Damned If I Don't! » Honestly, I've Got The Guts To Say Anything.

Cause I'll Be Damned If I Do Ya, Damned If I Don't!

28 mei 2011 - 8:31

705

3

290



Honestly, I've Got The Guts To Say Anything.

Reacties??

“Ben thuis!”¯ riep mijn moeder. Geschrokken deed ik de pc uit waar ik met Alex aan het praten was. gelukkig begreep hij het vaak als ik opeens offline was.
Mijn moeder kwam snel naar boven gelopen en gaf me een stevige knuffel.
“Waarom zo blij?”¯ mompelde ik en opende gauw Word en een vaag document waarin ik een slechte tekst had geschreven.
“Het is maar goed dat het over is tussen jullie,”¯ grijnsde mijn moeder en wuifde weer een roddelblad voor mijn neus heen en weer.
Ik lachte nerveus. “ Fijn, hè?”¯
“Er zijn namelijk wat foto’s gelekt op internet van die gast en… en… weet je, lees zelf maar. Ik ga het niet lezen, de kop is al genoeg.”¯
Blij gaf ze me een zoen.
“Nu wordt je gelukkig niet meer zo een hoopje als toen Walls zei dat het over was!”¯
Niet-snappend keek ik mijn moeder na en pakte het tijdschrift.
Mijn hart sloeg een slag over e mijn adem stokte wanneer ik de kop las. Want weer hadden ze wat geschreven wat een verassing was. Een nare verassing.

Alexander William Gaskarth (All Time Low) houdt een geheime relatie achter voor Rose Bedford (Goodbye December) ?!

Het kwam gisteren anoniem binnen. Drie gelekte foto’s van Gaskarth en een ander meisje. Degene die het had verstuurd zei dat het vrij recente foto’s waren. En ik was geschokt.
De foto’s dateren uit 2011, dus dit jaar. Op de foto’s is Gaskarth duidelijk zichtbaar met een ander meisje. Maar had meneer niet wat met Rose Bedford, de leadzangeres van Goodbye December?
Het gaat de ronde dat Gaskarth al zes maanden met haar heeft, of had, dat is niet zeker.
De ouders van Bedfort zijn er zeker van dat Rose het uit heeft gemaakt.
We hopen het maar. Gaskarth wil niet reageren op de pers. Verder heeft hij zich niet meer in het openbaar getoond nadat de paparazzi hem lastig vielen en overdonderde met vragen. Het enige wat hij zei was: “Ik hou van haar met al mijn hart en ziel. En dat persoontje wat naast mij staat ken ik niet.”¯
Doet Alex Rose hetzelfde aan wat hij Ruocci ook had aangedaan? Is er weer een ‘girl-on-the-other-side’? We zoeken het zo snel mogelijk uit!


Ik voelde me verlamd. Geen emoties, geen gevoelens. Het kon niet. Met fijngeknepen ogen keek ik naar de drie foto’s. Het was Gaskarth. Het andere meisje kon ik niet identificeren. Waarom deed hij me dit aan? Gevoelloos sjokte ik naar beneden, mijn gedachtes waren nergens in het bijzonder.
“Ben naar Charley,”¯ loog ik mompelend.

Terwijl ik naar Alex reed hoopte de woede en het verdriet zich op. Ik zette de radio als maar harder aan om niet in verdriet en woede uit te barsten. Dan wist ik zeker dat ik een aantal auto’s ging aanrijden.

Met een boos gezicht belde ik aan.
Natuurlijk deed hij open.
“Wat? Kon je het niet langer uithouden zonder mij?”¯lachte hij.
Zonder wat te zeggen hield ik de kop van het tijdschrift voor zijn neus.
“Wie. Is. Dat,”¯ zei ik knarsetandend en mijn handen trilden.
Alex’ ogen werden spleten.
“Ik ken haar niet, dat heb ik ze verteld,”¯lachte hij zuur.
“O ja?”¯ zei ik nijdig.
“Rose, je weet dat ik het nooit meer ging doen,”¯ zei Alex en keek serieus.
“Lieg niet tegen me Gaskarth,”¯ zei ik knarsetandend en gaf hem een klap in zijn gezicht.
“Au, waar was dat voor nodig?”¯ zei hij en wreef over zijn wang, waar nu een rode afdruk op stond.
“Wie is dat meisje Alex?”¯
“Ik weet het niet. Rose, ik heb haar nog nooit ontmoet.”¯
Ik voelde dat er een traan uit mijn oog ontsnapte.
“Lieg niet tegen me!”¯ zei ik en stampte op de grond.
“Rose,”¯ begon Alex.
“Hoe kon je dit ooit doen?”¯ vroeg ik hikkend en gooide het tijdschrift op de grond.
“Ik niet wie ze is! Begrijp dat dan!”¯ viel Alex nu ook uit.
“Alex. Ik hoop dat je na deze woorden voor altijd uit mijn leven verdwijnt.”¯
Alex keek me verward aan.
“Alex,”¯ ik slikte, “Alex, het is uit.”¯
Alex was sprakeloos. Ik veegde een traan van zijn gezicht, terwijl ik fluisterde: “Het geeft zeker niet? Ik bedoel, voor mij tien anderen…”¯
Langzaam draaide ik me om en liep de deur uit, die ik met een knal dichtdeed.


Reacties:


MusicFish
MusicFish zei op 1 juni 2011 - 22:08:
Maar... Maar... Ze zijn zo leuk bij elkaar... D': *gaat snel volgende hoofdstuk lezen*


ellen93 zei op 29 mei 2011 - 14:16:
ahww..
ze komen toch wel weer bij elkaar terug?

snel weer verder.. het is een leuk verhaal, leuk geschreven ook..


xEmma
xEmma zei op 28 mei 2011 - 17:31:
Mwuuuuh D:
Niet leuk.
Ze moeten trouwen en kindertjes krijgen en gelukkig zijn.
Mwuh.
Ze moeten het weer goed maken.
Alex moet de waarheid vertellen (als hij dat nog niet doet).

Maar sowieso, hoe zien die foto's er precies uit? Want als ze alleen maar naast elkaar staan, is het nogal overdreven ><'
Want als je niet meer naast iemand van het andere geslacht mag staan als je een relatie hebt, dan wordt je leven nogal moeilijk.

Snel verder<3
xx