Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart. » Hoofdstuk 1 Introduce myself.

Listen to your heart.

29 mei 2011 - 10:10

679

0

181



Hoofdstuk 1 Introduce myself.

Ik zal me maar even voorstellen. Ik ben Nina Lovato. Ik ben niet zoals gewone meiden, ik ben anders. Ik ben namelijk beroemd, al zo lang als ik me kan herinneren. Ik woon in Amerika (Los Angeles) bij mijn ouders en broer Ricardo, hij is ook mijn manager. We wonen in een groot huis op een afgelegen plek, zodat we geen last hebben van de buiten wereld. Het huis heeft een enorme tuin met aan de voorkant een oprit. Er zit een binnen -en buitenzwembad bij in een soort grot. Er staat ook een gezellig tuinhuisje waar ik veel tijd doorbreng, om liedjes te schrijven en tot rust te komen. In het huis hebben we beneden een grote woonkamer, een keuken en een soort relaxruimte, waar we ’s avonds met zijn allen zitten. Op de tweede verdieping slapen mijn ouders, ze hebben daar ook hun eigen badkamer en inloopkast voor kleding en schoenen. En de derde verdieping is van mij. Ik heb daar mijn eigen kamer, badkamer, inloop kast voor schoenen, inloopkast voor kleding en nog een kamer om te zitten met vrienden. We hebben ook nog een kelder waar ik oefen voor mijn concerten, maar ook rondhang met mijn vrienden en films kijk in de thuis bioscoop. We hebben ook mensen die in huis voor ons werken, zoals koken, schoonmaken, enzovoort. Misschien klinkt het allemaal wel overdreven, maar ik ben niet anders gewend, van jongs af aan leefden we al zo. Ik ben toen ik nog maar twee jaar was ontdekt in een restaurant. Ik kreeg kleine rollen in films en reclamespotjes. Na mate ik ouder werd werden de rollen steeds groter. Op mijn twaalfde werd ontdekt dat ik ook kon zingen en ik nam toen mijn eerste album op. Tot nu toe heb ik twee albums opgenomen en ben dus twee keer op tour geweest om het album te promoten. Ik ben natuurlijk wel vaker op tour geweest, maar dat was niet om een album te promoten, maar gewoon om optredens te geven. Mensen waren onder de indruk van mij en vonden me schattig, daarom word ik het engeltje van Amerika genoemd. Op mijn veertiende mocht ik voor het eerst een programma presenteren, MTV Cribs. Ik vond het erg leuk om te presenteren en heb daarna nog een paar programma’s gepresenteerd met veel succes. Vanaf mijn vijftiende ben ik ook model. Soms loop ik mee met een modeshow van een merk wat meestal verschilt. Zoals je ziet heb ik al veel dingen gedaan. De beroepen zangeres, actrice, presentatrice en model staan op mijn naam. Ik vind het allemaal erg leuk om te doen, maar wissel het af. Acteren, presenteren en modellenwerk doe ik tussendoor en met zingen ben ik eigenlijk constant bezig. Liedjes schrijven, opnemen, albums uitgeven, touren en ga zo maar door. Sinds twee jaar heb ik een contract bij Disney, ik heb 2 jaar in een serie gespeeld van Disney en af en toe had ik een gastrol in een van de andere series van Disney. In mijn vrije tijd (maar ook tijdens het werk) ga ik het meest om met Emily Osment, Selena Gomez en de Jonas brothers. Ik kan het ook wel goed vinden met Miley Cyrus, maar ga buiten het werk niet veel met haar om. Op mijn vijftiende heb ik een relatie met Joe Jonas gehad, maar dat ging na een jaar uit. Gelukkig zijn we nog gewoon vrienden. Ja, het kan soms raar lopen in de liefde. Al geloof ik wel in ware liefde. Ik geloof er in dat er iemand is op deze wereld die tot mij behoort. Ik zie mijn vrienden niet vaak doordat we allemaal een drukke agenda hebben. Maar de meeste vrienden hebben ook een contract bij Disney. We hebben allemaal onze eigen series. En doordat we allemaal voor Disney werken zien we elkaar af en toe. Bij speciale gelegenheden bijvoorbeeld, maar ook omdat de studio’s dicht bij elkaar zijn. Ik ben echt benieuwd wat dat jaar zal gaan brengen. In ieder geval hoop ik op veel liefde, misschien wel liefde van de ware. Mijn ware.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.