Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » Opposites Distract. » Chapter One: Don't Let Me Involve...

Opposites Distract.

30 mei 2011 - 16:38

557

3

234



Chapter One: Don't Let Me Involve...

“Beverley! Beverley!”¯
Mijn naam werd geschreeuwd over het schoolplein. Ik keek op en deed mijn fototoestel weer weg. Daar kwam mijn geobsedeerde All Time Low vriendinnenclubje weer aangerend.
Ik had niet echt wat met All Time Low. Ja, oké, ze maakten wel goede muziek en waren niet erg om naar te kijken, maar daar hield het wel bij op.
“Beverley!”¯ schreeuwde Jessica.
“Ik hoorde je al, Jess,”¯ zei ik en lachte.
“Ze komen naar Engeland!”¯ gilde een andere vriendin, Abigail.
“Ze? Je bedoelt Alle Tijden Laag?”¯ lachte ik.
De anderen vielen stil.
“All Time Low, Bev, ALL TIME FREAKING LOW,”¯ zei Jessica en schudde me door elkaar, “We hebben kaartjes!”¯
“Oh, ook voor mij, zeker?”¯
“Natuurlijk!”¯
Hayley kwam tussen Jessica en Abigail gewurmd.
“Mensen, luister!”¯ zei ze hyper en hield een briefje omhoog.
“De officiële fanclub van ze heeft weer wat!”¯
De drie kwamen knus bij elkaar en keken te dichtbij naar het papiertje. Ik proestte.
“O. Mijn. God. Dat zou zo cool zijn,”¯ zei Jessica toen ze het las.
“Duh! We moeten ons vieren inschrijven!”¯
“Ho, ho, ho,”¯ grijnsde ik en stond op, “Waar gaan we ons voor inschrijven?”¯
Ik kreeg het papiertje in mijn handen gedrukt. Mijn ogen gleden over de letters.

Boven de achttien? Wees voor een week het vriendinnetje van Alex Gaskarth en ga een weekje mee op tour!


Met een zucht keek ik mijn vriendinnen aan.
“Serieus?”¯ zei ik en lachte nerveus. Mijn vriendinnen bleven stil en ik las verder.

Alexander William Gaskarth wil graag een vrouwspersoon als metgezel voor een week op de tour. Waarom? Verveling. Schrijf je in via de Hustler Club en kom een dag voor het concert bij jou in de buurt naar het theater… Als je wordt ingeloot. De Club zal zonder te kijken 30 meisjes uitkiezen om naar het theater te gaan. Daar zal Alex zitten en kijken. Doe iets speciaals of vertel wat over jezelf. Misschien kiest hij je wel uit!
Inschrijven voor
LONDEN kan tot 29-5-11.
Als Gaskarth al iemand heeft, laten we dat zo snel mogelijk weten.


Sprakeloos keek ik mijn vriendinnen aan. “Jullie maken geen kans. Er zijn honderdduizend fans die dit maar al te graag willen, en die schrijven zichzelf gelijk in. En er worden maar 30 uitgekozen!”¯ Ik gaf het papiertje weer aan Abigail.
“Dan nog, nee heb je en ja kan je krijgen,”¯zei ze.
“Alsjeblieft, Beverley?”¯vroeg Jessica.
“Jullie mogen je inschrijven, maar hou mij er alsjeblieft buiten,”¯ grijnsde ik.
“Bev!”¯ riep Hayley, “Bev, jij bent degene die het meeste kans maakt. Niemand haat je. Lach gewoon naar Alex en ik weet zeker dat hij je kiest!”¯
“Ach, hou op. Ik vind ze geeneens zo leuk.”¯
“Je moet ze leren kennen, hun muziek luisteren,”¯ begon Abigail.
“Laat mij toch fotograferen!”¯zei ik en glimlachte.
Fotograferen was mijn grootste hobby. Ik deed bijna niets anders. Op mijn vijfde kreeg ik een kinderfototoestel en daar was ik zo aan gehecht…
Ik nam mijn fototoestel overal mee naartoe en elke dag had ik wel foto’s gemaakt, die ik dan weer met Photoshop bewerkte en op het internet zette. Mensen hielden van mijn foto’s. ik kreeg zoveel feedback, dat ik misschien wel werk ervan ging maken.
“Alsjeblieft, ik wil het echt niet,”¯zei ik, “Ik trouw nog liever met mijn fototoestel.”¯
“Was je dat dan al niet?”¯ lachte Jessica.
“Waarom wil je het niet?”¯ vroeg Hayley, maar ik gaf daar de rest van de dag geen antwoord op.


Reacties:


Hometownhero
Hometownhero zei op 4 juni 2011 - 12:42:
Verdeeeer!


xLoveMusic
xLoveMusic zei op 4 juni 2011 - 10:54:
Idd crazy! wie wil dat nou niet? haha
ze moet idd de muziek gaan luisteren en ze leren kennen!


MusicFish
MusicFish zei op 30 mei 2011 - 20:26:
Wait, wat? Ze wil ní­et touren met all time low?! Crazy.