Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » You - 02

You

30 mei 2011 - 18:01

384

1

309



You - 02

Hier is dan eindelijk een nieuw deeltje ;) Ik heb maar gekozen voor dochter, want anders wordt het heel lastig met schrijven en Kate denkt zelf ook dat het een meisje wordt.

Ik wachtte in spanning de uitslag van mijn auditie af. Ik zou gebeld worden door de bandleden zelf, dus dat was extra spannend. Ik zat bij Matt thuis op de bank met mijn BlackBerry naast me. Kate probeerde me te kalmeren door allerlei geruststellende dingen te zeggen, maar het hielp niet echt. Toen mijn telefoon ging nam ik gelijk op.
'Emily,' zei ik maar snel.
'Hi Emily,' zei de zanger van de band. 'We just called you to say that you're our new guitarist.'
Ik sprong op van de bank en danste de kamer rond terwijl ik een liedje zong over overwinning of zoiets. De bandleden moesten erg hard lachen en de drummer vervolgde: 'We're having band practice tomorrow morning at nine 'o clock at my place. We'll text you my adress. Good luck, and have a nice day.'
'Thanks, you too!' zei ik blij en hing op. 'I'm in the band!'
Matt kwam binnen met zijn vijfjarige dochter die die dag jarig was. Ik had haar de hele dag nog niet gezien, dus ze vloog me gelijk om de hals.
'Auntie!' riep ze blij. 'It's my birthday!'
'Oh!' zei ik, gespeeld geschrokken. 'I totally forgot that!'
Ik omhelsde haar lachend en voegde toe: 'I was just kidding. Do you want to have your present right now, or after breakfast?'
'Right now!' riep ze vrolijk.
Ik had Matt ook nog niet gezien die dag, dus ik vloog hem om de hals terwijl ik zei: 'I'm in the band!'
Hij lachte en zei: 'Congratulations!' Hij deed mee met mijn vreugdedansje terwijl ik naar de keuken liep waar het cadeau verstopt lag. Het was een roze kindergitaar met paarden erop. Ze was helemaal weg van My Little Pony, dus ik had daarvan ook een vriendenboekje voor haar gekocht. Het zat in paars inpakpapier met een mooi lintje er omheen, maar zodra ze het zag scheurde ze het gelijk kapot. Als eerste zag de het My Little Pony vriendenboekje, en ze was er dolblij mee.
'Auntie!' riep ze opnieuw. 'Thank you so much! It's adorable!'
Ik moest nog steeds lachen om haar schattige Engelse accent dat ze van haar vader had geërfd.
'No thanks, sweetheart,' zei ik. 'Open it up!'
Ze scheurde het papier ook heel hard van de gitaar af en vond het ding zowaar nog leuker dan het boekje.
'Yaay!' riep ze overblij. 'Now I'm going to be just like daddy!'


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 30 mei 2011 - 18:50:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHW!

Nee serieus, ik zit hier echt met een big-smile voor computer, en ik heb denk ik een keer of twintig hardop "AAH!" gezegd.
Dat acctent XD, ik hoor het al helemaal. Tja een accent ERF je niet, dat leer je aan, maar dat maakt niet uit. Ik vind zoiezo dat het kind, wat het uiteindelijk ook wordt, Brits moet praten XD
En die roze gitaar XD Zwaar geniaal! Later als ze gitariste is van een of andere Muse de 2e, waarin Chris' kinderen ook zitten, moet ze maar ook zo'n Manson glittergitaar nemen, maar dan een roze!
Zooo schattig, ik wordt er echt helemaal blij van
'Now I'm going to be just like daddy!' ---> Cuteeee




Ow is het trouwens niet "I have totally forgotten" ofzo ipv "I totally forgot" ?
Tja ik kan het ook helemaal fout hebben, ik ben namelijk totaal geen ster in Engels.