Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » reclame 3 » I'm In Love With Shin And The Other People With The Other Cinema Bizarre

reclame 3

2 okt 2008 - 19:45

890

1

239



I'm In Love With Shin And The Other People With The Other Cinema Bizarre

Naam: Gabriëlle, Caroo en Rianne



Leeftijd: Gabriëlle = 17, Caroo = 18 en Rianne = 18



Woonplaats Berlijn



Karakte:

Gabri: Is lief. Terughoudend. Maakt wel grapjes en heeft met Caroo en Rianne een band. Is de drummer eruit.



Caroo: Speelt gitaar en heeft wel een oogje op Yu maar hij mag het nog niet echt weten. Verder is ze dus samen met Gabri en Rianne in een band.



Rianne: Is lief. Slaapt graag heel lang uit. Heeft veel inspiratie voor nummers. Rianne speelt in een band met Caroo en Gabri. Is de leadzangeres/bassist.



Ze zijn geen zusjes maar buren.



Voorbeelden: Cinema Bizarre ( Die hebben nu net het eerste album uit. In de quiz dan he!)



Gabriëlle is het nichtje van Strify. En kent alleen Shin en Luminor nog niet. Die had Strify later ontmoet. Gabri is vanaf haar 15e niet meer bij Stify geweest omdat ze het te druk had met school en de band. Maar vroeger waren ze heel erg close geweest en nu nog via telefoon en internet.

GabriPov: Caroo en Rianne zijn bij mij thuis. Jullie willen net aan het repeteren gaan als mijn vader roept: “Gabri, we moeten weg. Je mag niet thuis blijven. Je moet mee!”¯ Ik zucht en ga achter het drumstel vandaan. Ik zeg: “Kom laten we vragen waar ik nou weer heen moet. *zucht*.”¯ Je loopt naar beneden en vraagt: “Waar gaan we dit keer heen?”¯ Mijn moeder: “Dat is een verassing!”¯ Ik: “I love surprises!”¯ Rianne en Caroo lachen. Jij: “Mogen Caroo en Rianne ook mee?”¯ Je vader: “Als het van hun ouders mag wel.”¯ Caroo en Rianne vliegen naar huis. Ze komen allebei met een big smile het huis uit. Rianne: “Ready…”¯ Caroo: “To…”¯ Jij: “GO!!!”¯ Jullie hebben de grootste lol onderweg. We oefen onze eigen numeers nog een beetje. (Rianne zingt en doet een lucht bass na. Caroo speelt lucht gitaar. Gabri drumt net boven haar knieën). Als we er zijn, word ik geblinddoekt. Ik word naar binnen geleid. Dan word mijn blinddoek voor mijn ogen weg gehaald en zie ik daar een heel mooi PEARL drumstel staan met zwarte drumsticks. Ik ren erop af en begin een eigen nummer erop te drummen. Mijn tante komt eraan en zegt: “Zeg jij bent al net zo goed als Shin. Die kan ook al zo goed drummen!”¯ Ik: “Wies dat?”¯ (Ze kent ze wel van CB, maar niet in het echt). Tante: “Ohja vergeten te zeggen. Strify heeft een band. Ik zal ze even halen.”¯ Ik kruip achter het drumstel weg en loop naar Rianne en Caroo. Ik: “Nu ontmoeten jullie mijn lievelings neef! *Kijkt heel cute*.”¯ Omdat gezicht moeten Rianne en Caroo lachen. Strify: “Wat valt hier nou weer te lachen, Gabri!?”¯ Ik draait me om en ren naar Strify. Ik knuffel hem helemaal dood. Dan zie ik Yu en geef hem een box. Dan zie ik Kiro en geef hem een hug. Dan staat er iemand met zwart lang haar en met make-up op. Ik loopt naar hem toe, geeft hem een hand en zegt: “Hallo ik ben Gabri. Het nichtje van Strify.”¯ Jongen: “Hallo, ik ben Luminor. Toetsenist van Cinema Bizarre.”¯ Dan kom ik weer bij iemand anders. Jij: “Eej, i i ik b b ben Gabri.”¯ Jongen: “Eej, i ik b ben Sh Shin.”¯ Rianne stelt zich ook voor en begint een beetje te stotteren bij Kiro. Yu zit een beetje te flirten met Caroo. Oom: “Gabri, ik hoorde net van je ouders dat je in een band speelt. Met wie?”¯ Ik: “Met Rian en Caroo.”¯ Strify: “Wat spelen jullie dan?”¯ Ik: “Ik ben drummer.”¯ Caroo: “Ik ben gitarist *kijkt naar Yu*.”¯ Rianne : “Ik ben leadzangers/bassist * kijkt Kiro aan*.”¯ Kiro: “Yu kun jij niet even je gitaar even aan Caroo uitlenen zodat ze iets kunnen laten horen?”¯ Caroo: “Ik weet niet of ik dat kan!”¯ Ik: “Tuurlijk kun je het. #f#: Denk gewoon dat er niemand is en dat je voor jezelf speelt.”¯ Caroo knikt.Yu en Kiro halen hun instrumenten. Shin: “Kun je al veel op de drums?”¯ Ik: “Eh, ja, eh ik denk het wel. Mijn tante vond mij ook al zo goed als jouw. Dat zei ze net.”¯ Shin: “Als je tante dat zegt geloof ik haar ook.”¯ Dan zijn Yu en Kiro er met de instrumenten. Ik tel af en begint te spelen. Ik leef me uit op een nummer van CB. Ik, Rianne en Caroo hebben het album van CB en spelen er af en toe wel nummers van. We gaan Dysfunctional Family spelen. Als we klaar zijn met spelen, zegt Strify: “Wow, dat was goed!”¯ We lachen. Tante: “Jongens, meiden eten!”¯ Ik loop naar de keuken. Yu gaat snel naast Caroo zitten. Als Rianne zit, neemt Kiro de plek naast haar in. Ik ga zitten, dan zit ineens Shin naast mij. Luminor en Strify zitten ons verbaast aan te kijken hoe snel de plekken naast ons weg zijn en gaan dan zitten. Mijn oom, tante en mijn ouders gaan ook zitten. We eten mijn lievelings eten: LASAGNE! Als we klaar zijn met eten, gaan we nog kijken hoe de jongens repeteren. Mijn vader: “Gabri, wij moeten weg voor ons werk. Je moet zolang hier blijven.”¯ Dit keer vind ik het niet erg. Ogod ik bent toch niet verlieft op Shin! Gedachtestem: “Je vind Shin heel leuk!”¯ Als de jongens klaar zijn met repeteren gaan we naar bed.

door: xXShinXx

http://www.quizlet.nl/serie/14037/im-in-love-with-shin-and-the-other-people-with-the-other-cinema-bizarre-/


Reacties:


SHINISPORN
SHINISPORN zei op 5 nov 2008 - 19:22:
Whuahua lol
ik zat raar te kijken toen ik dit las
inmiddels is mijn naam veranderd in ShinIsPrn

Gabri