Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 67. 20 augustus 2010, ochtend

Our own Humanoid world

1 juni 2011 - 13:47

952

5

438



67. 20 augustus 2010, ochtend

Jorinde her point of view.
Ik lag nog te slapen toen Bill binnen kwam. Hij sprong op mijn bed. Ik kreunde en trok de lakens over mijn hoofd.
wat wil je Kaulitz? gromde ik.
Je moet met mee! Ik mag vandaag mijn piercings laten schieten! riep hij vrolijk.
Is dat vandaag? geeuwde ik.
Jaah! En je moet met me mee! riep hij.
Als ik zelf ook een piercing krijg.
Komt in orde!
Echt?
Ja!
Nice!
Sta nu op!
Oké oké! stelde ik hem gerust. Bill sprong van mijn bed af en huppelde weg. Ik gniffelde en stapte maar uit bed voor hij over vijf minuten terug zou komen. Andreas was blijkbaar al op en als hij dat nog niet was, was hij nu ook wakker. Ik nam snel een douche stak mijn witte haren in een knot en liet er wat spieren uitvallen en besloot dan mijn make-up te doen.
Ben je nog niet klaar? riep Bill. Hij klopte op de badkamerdeur. Ik opende hem waardoor hij bijna op mijn hoofd klopte.
Ik ben klaar meneer ongeduld, lachte ik. Bill haalde met een grijns zijn schouders op. Ik sprong op zijn rug en klemde mijn benen rond zijn middel.
Hup paardje! riep ik. Bill lachte en stopte opeens.
Besef je dat dat best wel vies klonk?
Natuurlijk! riep ik terwijl ik hem aan zijn haar trok als gebaar dat hij verder moest gaan. Op de trap viel hij wel nog eens bijna. Tom keek ons raar aan toen we van de trap afkwamen.
We spelen paardje! grijnsde ik. Tom sloeg zijn ogen ten hemel en ging zijn eigen vriendinnetje opzoeken.
Wij gaan naar het winkelcentrum? Komen jullie mee? gilde Bill door het huis.
Na een tien tal minuten hadden we ons met zn allen in Toms auto gepropt. Ik zat in het koffer.

Eindelijk mijn benen strekken! riep ik opgelucht toen Tom geparkeerd had.
Arme schat, kom hier! riep Andreas. Ik sprong op zijn rug. Met zn allen liepen we de winkelstraat in. Bill huppelde wat voorop met Makbule aan zijn zij. Eerst gingen we Bill zijn piercing halen. Hyper liep hij binnen.
En Joor jij wilde er ook nog één?
Ja, maar dat was een grapje?
Ik trakteer!
sukkel, das veel te duur!
Nee, ik trakteer!
idioot!
ga er nou op in, anders moet je hem zelf betalen, fluisterde Tosca me toe. Ik lachte.
Daar heb je een punt Tossie.
Dus je neemt mijn aanbod aan? vroeg Bill. Ik haalde mijn schouders op en knikte maar.
Dan wil ik ook wel een piercing, zeiden Tosca en Makbule in koor.
Oké dan, knipoogde Bill. Hij praatte wat met de man achter de kassa en verkondigde dat wij drie ook nog een piercing wilde. Bill wende zich dan weer naar ons.
Wat soort piercings willen jullie?
Snakebites! zeiden we in koor. Meteen moesten we lachen omdat we alle drie hetzelfde wilden.
Het kan onze vriendschap symboliseren? zei ik. Makbule knikte instemmend, net als Tosca.
Bill overlegde wat met de man en wende zich dan weer tot ons.
Eerst ga ik, dan jullie, zei Bill en hij verdween met de man ergens achterin.
Wat ging hij ook al weer laten zetten? vroeg Makbule.
Septum en oorringetjes, zei ik.
Nice! zei Tosca met een grijns.

Wat later kwam Bill terug met een ringetje in zijn neus. Hij grijnsde trots en gebaarde dat wij mochten. Ik ging eerst.
Doet het veel pijn? vroeg ik.
Het bloed spuit eruit en dan ga je dood, grijnsde Tom die was meegekomen.
Pestkop! pruilde ik.
Tom grinnikte gemeen, maar stopte toen Tosca hem een mep op zijn achterhoofd gaf.
Pestkop, zei Tosca streng. Tom keek haar met een verontschuldigde blik aan waardoor Tosca haar lach amper kon inhouden.
De man kwam nu langs me staan met een enorme naald. Ik sloot mijn ogen en wachtte gespannen af. Toen ik een plopje hoorde besefte ik dat er een gaatje in mijn lip zat. Het deed helemaal niet zo veel pijn als ik had gedacht. Het bloedde wel een beetje, maar dat stopte al snel. De man deed er een bolletje in. Al snel volgde de andere kant. Trots bekeek ik het resultaat in een spiegeltje. Tosca zat ondertussen in de stoel en al snel kwam ze langs me staan om het resultaat te bekijken. Ook Makbule kwam er na een tijdje bijstaan. Alle drie hadden we nu snakebites en met een glimlach bekeken we onszelf.
Ik dacht altijd dat snakebites en een neuspiercing niet samen zouden staan, maar eigenlijk toch wel, zei Makbule.
Jullie zijn allemaal heel mooi, maar kunnen we nu gaan? vroeg Tom. Hij kneep eens in Tosca haar kont.

Ik en Bill huppelde wat voorop terwijl de rest achteraan liep en ons probeerde bij te houden.
Ik heb zin in ijs, zei ik plots.
Ik ook! riep Bill.
We kwamen tot stilstand en wachtte op de rest die een halve kilometer achteraan liepen.
Waarom staan we stil? vroeg Tom die Tosca op zijn rug droeg.
We hebben zin in ijs, zei ik.
Dan gaan we een ijsje eten, zei Makbule. We gingen een ijszaakje binnen en bestelde ijsjes. Buiten op een bankje aten we het op.
Ik merkte paparazzi op en stootte Bill aan. Hij liet daardoor bijna zijn ijsje vallen en gaf me verontwaardigd een por.
We worden in de gaten gehouden mensjes, zei ik.
Oeh, zal ik ze eens wat verleiden? grijnsde Tosca.
Doe wat je niet laten kunt, maar zorg er asjeblieft voor dat we nog buiten kunnen komen, lachte Tom.
Andreas trok me op zijn schoot en drukte een plakkerige zoen in mijn nek.
Dat plakt, merkte ik op.
Heb je goed gemerkt schat, gniffelde hij.
Ik keek eens naar mijn vrienden en merkte dat ook zij verliefd bezig waren.
Tosca en Tom prulde wat aan elkaar en deelde vaak een zoen en Makbule en Bill likte aan hetzelfde ijsje.
Ja mensen het is officieel, dit is mijn leukste zomer ooit, glimlachte ik.
Ik sloeg mijn armen rond Andreas zijn nek om hem eens goed te zoenen.


Reacties:


Melleke
Melleke zei op 3 juni 2011 - 9:20:
allemaal zo mooi verliefd
en dat dan voor de flitsen van de paparazzi :p

snel verder doen
x


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 2 juni 2011 - 19:50:
Zo'n verliefd gedoe voor de paparazzi. Haha

<3


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 1 juni 2011 - 22:20:
Hehehehe. Ik wil niet weten hoe dat er met hun in de slaapkamer aan toe gaat X)

lalalaa <3


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 1 juni 2011 - 15:03:
verder verder verder!


xxx <'3


raveness76
raveness76 zei op 1 juni 2011 - 13:53:
snel verder gaan hoor!!!