Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » You - 03

You

1 juni 2011 - 21:36

241

1

278



You - 03

Hier is dan een kort deel (:

@EmilyJohnson: Hoe kon je dit nou doen?
Ik keek met open mond naar de Twitter-pagina op mijn telefoon. Gingen mijn beste vriendinnen nou echt...?
@EmilyJohnson: Je laat ons gewoon in de steek!
De reactie van mijn kleine zusje deed me nog het meeste pijn.
@EmilyJohnson: Eerst weggaan zonder mij, en me dan gewoon laten stikken. Jij bent echt een vreselijke zus.
Er rolde een dikke traan over mijn wang bij het lezen van de tweets. Lieten ze me stikken omdat ik mijn dromen wilde waarmaken? Echte vriendinnen zouden dat toch moeten begrijpen?
'What's wrong?' vroeg Dom geschrokken. Hij was inmiddels ook gearriveerd op het verjaardagsfeestje.
'Don't ask me,' zei ik. 'Ask them.'
Ik liet hem mijn telefoon zien. Hij kon geen Nederlands, maar zag wel van wie de berichtjes waren.
'What are they saying?'
'How could you do this? You are letting us down!' Ik moest even slikken voor ik de laatste kon zeggen. 'First, you're leaving without me. And after that, you're letting me down. You're a horrible sister.'
Er drupten nog meer tranen op mijn jeans en al snel begon ik echt te huilen. Dom omhelsde me terwijl hij me probeerde te kalmeren. Chris zag ook dat er iets aan de hand was en vroeg wat, terwijl hij aan mijn andere kant ging zitten. Dom legde het voor me uit.
'Shh,' suste hij me. 'It's okay.'
Matt liet zijn dochter over aan Kate en kwam ook op ons af. Hij hoefde niet eens te weten wat er was, hij omhelsde me ook.


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 2 juni 2011 - 13:13:
Aw echt zielig
Gelukkig dat Muse zo superlief is voor haar