Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » My Chemical Romance » When Frank Was Fifteen » Chapter Three

When Frank Was Fifteen

2 juni 2011 - 8:35

263

1

277



Chapter Three

Dit is alweer het derde hoofdstuk (:

Even later zaten we met z'n vieren op een muurtje. Ik had getrakteerd op ijsjes, dus we genoten allemaal van het lekkere roomijs. Ray was nog niet langsgekomen. Ik hoopte heel erg dat dat nog zou gebeuren.
'So,' zei Gerard. 'Tell us something about yourself.'
'Well,' begon ik. 'I'm fourteen years old, and I was born in Eindhoven.'
'Where's Eindhoven?'
'In the south.'
'And,' vroeg Frank. 'Tell us about your friends.'
'Well, the names of my best friends are Delilah and Katie. And my other friends are Marjolijn, Kim, Bonnie, George and Mike.'
'What's your favorite kind of music?' vroeg Mikey.
'I like rock music. There are a few bands that I love, but they don't exist...'
'Huh?' Gerard scheen daar niks van te snappen. Frank en Mikey hoefden het niet te weten.
'Not yet. They don't exist yet.'
Nu keken de anderen me ook raar aan.
'You know,' zei Gerard. 'Dad told us about someone who was acting exactly the same. Like ages ago.'
'Yeah,' zei Frank. 'She was on the gound, like, out of nowhere.'
'Where did you come from?' vroeg Mikey.
Ik kon het niet laten om even te lachen voordat ik zei: 'You wouldn't believe me.'
'We'll listen.'
'What year is it?'
'1996,' zei Frank. 'Why?'
Ik schrok van dat jaartal. Dat was het jaar waarin ik was geboren. Nu zou ik achttien dagen oud zijn.
'Oh my Ray.'
'What's up?'
'I've got to go now, I'm sorry. This is so wrong.'
'What?'
'Where are you going?'
'I've got to go home.'
Ik sprong van het muurtje af.
'If it's october 31st, 1996... I'm supposed to be eightteen days old.'
Mikey en Gerard keken me nog steeds heel erg raar aan, maar Frank scheen het te begrijpen.


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 2 juni 2011 - 13:18:
Whaha Stange!...
"They don't exist yet" XD

leuk!