Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » Cause I'll Be Damned If I Do Ya, Damned If I Don't! » A Big Thank You.

Cause I'll Be Damned If I Do Ya, Damned If I Don't!

2 juni 2011 - 22:34

196

8

312



A Big Thank You.

Hé, mensen!

Nou, dat was het verhaal van Rose en Alex. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik wil jullie ontzettend veel bedanken voor het volgen en de steun! Hartstikke bedankt!
Ook wil ik mijn biologische wekker bedanken. Soms zat ik tot kwart voor twaalf te schrijven. Toch was ik de volgende ochtend wakker genoeg, haha.
En als laatste wil ik de muziek bedanken. All Time Low is de grootste inspiratiebron geweest voor dit verhaal. Dankzij hun liedjes kreeg ik nieuwe ideeën. Ook wil ik de bands Green Day, Destine, The Script en Hey Monday bedanken, die ook voor ideeën zorgden. Ik hou van jullie!

Maar zoals altijd, wie begint met schrijven, kan niet meer stoppen. Daarom ben ik begonnen met twee andere All Time Low verhalen. Dus, maak je geen zorgen, er is meer! Neem rustig een kijkje en vertel wanneer ik moet melden!

Forget About It.
Opposites Distract

Wil trouwens iedereen die deze story heeft gevolgd tot het bittere eind een reactie plaatsen? Vertel wat je er van vond, wat het leukste onderdeel was en wat er misschien nog beter kan. Ik zou dan ook graag tips ontvangen.
Alvast bedankt!
- Marijke.


Reacties:

1 2

YlgaPower
YlgaPower zei op 3 juni 2011 - 11:23:
Echt een supermooi verhaal. Ik heb alles gelezen en het is echt geweldig <3 Verder heb ik er eigenlijk geen woorden voor... Sorry
Xx <3


bonita105
bonita105 zei op 3 juni 2011 - 8:09:
echt een top verhaal
eerst was ik geen fan van ATL maar nu wel
dank zij jou


xjeszell
xjeszell zei op 2 juni 2011 - 23:52:
Het was super. Al heb ik alles net pas gelezen. Enzo. Maar. Het is echt super. En mooi. En en mhi<3.
-stilte- Sorry. Geen woorden voor..<3