Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » My Chemical Romance » When Frank Was Fifteen » Chapter Five

When Frank Was Fifteen

5 juni 2011 - 19:51

427

1

275



Chapter Five

Ik was net zo lekker bezig, dus ik besloot verder te gaan xD

Toen ik mijn ogen opendeed, voelde ik dat ik op een zachte ondergrond lag. Ik ging rechtop zitten en keek een beetje rond. Ik zag dat ik in een huiskamer was, op een witte, leren bank lag en een warme deken over me heen had. Frank was zo aardig geweest om op de andere bank te gaan slapen. Alhoewel, de slaap had hij duidelijk niet kunnen vatten. Hij lag nog steeds te draaien, maar hij sliep wel half.
Ik stond op van de bank en keek een beetje rond in het huis. Naast de woonkamer grensde een open keuken. Ik schonk, zo zachtjes mogelijk, een beetje water in een blauw drinkglas en dronk het op. Ik vulde hem nog een keer en zette hem op de salontafel die naast de bank stond, voor als ik nog dorst kreeg. Ik zette het iets te hard neer, waardoor ik Frank wakker maakte.
'Sorry!' zei ik zachtjes. 'I didn't want to wake you up!'
Hij keek om en glimlachte. Hij keek op de klok, het was nog niet eens twaalf uur 's nachts.
'Happy birthday, by the way.'
Hij keek me vragend aan en vroeg: 'How do you know...'
Ik lachte alleen maar en ging terug op de bank zitten. Ik had mijn klamme kleding nog steeds aan, dus ik deed mijn vestje uit waardoor mijn Muse bandshirt zichtbaar werd.
'Muse?' vroeg hij. 'Is that one of the bands that don't exist yet?'
Ik lachte nogmaals en knikte.
'I love them.'
'I wonder...'
Hij stond op en ging naast me zitten.
'Are you from the future?'
'Yes, I am. I should be eightteen days old.'
'Aw, that sounds cute.'
Ik lachte.
'What is it like? In the future?'
'Well, I'm from 2011. There'll be a lot of awesome rockbands. I'll live in Belleville. You'll be thirty years old...'
'What?'
'I already knew you. As a thirty year old man.'
'Did you know me?'
'I didn't know you personally. But yes, I knew you.'
'How?'
'Well, that's why I knew Gerard's name. You'll be in a rockband I really adore. Do you want to hear your own music?'
Hij keek me verbijsterd en met open mond aan.
'What will I be in the band?'
'You're going to be one of the guitarists. Gerard'll sing, Ray will play the lead guitar and Mikey is going to be the bassist.'
'Mikey?' Dat scheen hij niet te geloven. 'No, you're serious?'
'Yes.'
Ik pakte mijn iPod en gaf Frank het andere oortje. Ik zocht naar Bulletproof Heart en zette het op. Na een tijdje met een open mond geluisterd te hebben, gaf hij het oortje terug.
'That is Gerard!'
Ik lachte en zei: 'Yes, he is. He writes the lyrics and you write the music.'
'Awesome.'


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 5 juni 2011 - 20:41:
"Do you want to hear your own music?" < Dat klink echt heel grappig
Dit verhaal wordt echt leuker en leuker en leuker en leuker en enz.

snel verder!