Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » You - 04

You

6 juni 2011 - 10:54

338

1

321



You - 04

Hie is dan eindelijk weer een XXS deeltje (: Enjoy *listening to KinkFM*

Die avond zaten we gezellig rond de tafel, we waren Triviant aan het spelen. De vragen waren soms nog een beetje moeilijk voor mijn "nichtje" dus ik zat met haar in een team. We hadden een keer zelf een set kaarten in elkaar zitten zetten die vooral over muziek gingen, maar die waren ook alweer vier jaar oud.
'What was the first studio album released by Muse?' las Dom op aan ons.
'Showbiz,' zeiden we in koor, waardoor iedereen moest lachen.
'That's correct!'
Ik pakte het kaartje uit zijn hand en legde het op onze enorme berg; we lagen ver voorop. Op vragen als "Wanneer is Radiohead opgericht?" of "Hoe heet het eerste album van Metallica?" kon ze geen antwoord geven, maar dan had je ook nog de voor haar makkelijkere vragen als "What was the first single fom Muse's second studio album?" en daar wist ze altijd gelijk een antwoord op.
Nu was het mijn beurt om een vraag op te lezen aan Matt en Kate, die ook samen in een team zaten.
'What is the most recent Smashing Pumkins CD called?'
Matthew scheen daar even over na te moeten denken, maar na een kort overleg met Kate antwoordde hij: 'Zeitgeist?'
'No, that's wrong. That's the album from 2007. It's called Teargarden By Kaleidyscope.'
Matt maakte een "hoe stom kun je zijn" geluidje en Kate knikte begrijpend. Nu was het team van Dom en Chris aan de beurt. Kate pakte een kaartje om voor te lezen nadat ze hun zet hadden gedaan.
'Name the release date from the Nirvana album Nevermind.'
'24th of September in 1991,' antwoordde Chris meteen, waardoor Dom hem met open mond aankeek.
'That's right!' zei Kate.
Nu waren wij weer aan de beurt.
'Okay,' zei Chris. 'This is a hard one. What is the name of the bassist of the American band Foo Fighters?'
'Do you know the band?' vroeg ik aan het kleine meisje dat naast me zat. 'Foo Fighters?'
Ze schudde met haar hoofd. 'No.'
'I think it is Chris Shiflett, but I'm not sure.' zei ik tegen Chris. 'Wait, no... It's Nate Mendel. Yes.'
'Are you sure?'
'Yes.'
'You're right!'


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 6 juni 2011 - 16:35:
Ik vind dat dat meisje al best wel veel weet voor haar leeftijd XD

Kaarten met Muse.... geniaal!

me likes, snel een nieuwe!