Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » reclame 3 » Wat zou het zijn als we allemaal op jongens vallen? CB lovestory

reclame 3

2 okt 2008 - 19:47

413

2

190



Wat zou het zijn als we allemaal op jongens vallen? CB lovestory

ShinPov: Ik lig in bed en ben net wakker. Vandaag alweer dat mijn kleine vriend 's ochtends gegroeid is. Ik kan me ook niet echt meer bezig houden met mijn drumwerk. Ik moet de hele tijd aan Yu denken. Ik ben niet zoals andere mensen die verliefd zijn op een meisje, nee ik ben op jongens. Yu weet dit nog niet en ik denk als hij dit hoort dat hij mij uit gaat lachen. Ik merk niet dat de deur open gaat en er iemand naar binnen gaat. Dan hoor ik naast me: "Shin wat is er?" Het is Strify. Ik: "Strify ik weet niet hoe ik dit ooit moet gaan vertellen, niemand weet dit van mij." Strify: "Hey je kan het mij wel vertellen misschien kan ik je helpen." Ik: "Nee dat kun je niet, maar als je het graag wil horen ik ben homo." En ik kijk de andere kant op. Nu weet iemand het, waarom moest ik ook zo vaag doen! Strify: "Mag ik dan ook weten op wie?" Ik: "Op Yu. Scheiße." Ik sla mijn hand voor mijn mond en begin binnenmonds te vloeken. Strify: "Shin het is niet erg ik ben ook niet op meisjes verliefd ik ben ook homo en ik vind Kiro leuk. Maar hijs is toch op meisjes." Ik: "Dus we zitten met het zelfde probleem?" Strify knikt. We knuffelen elkaar vriendschappelijk. Ik: "Maar wat moet ik nu doen?" Strify: "Dat weet ik niet, maar iedereen maakt zich zorgen om jouw omdat jij je echt niet concentreerd enzo. Ze denken dat je het niet meer leuk vind met de band." Ik: "Nee dat is het niet, maar moet ik het nu vertellen dat homo ben dan?" Strify: "Nouja dat moet jezelf weten ik heb het ze al verteld." Ik knik en Strify gaat weer mijn kamer uit. Ik kleed me uit en ga me douchen. Dan kleed ik me weer aan en ik doe mijn haar + make-up en ga naar de living. Daar kijkt iedereen mij aan. Ik kijk naar Strify en hij knikt. Ik begin: "Jongens ik moet wat vertellen, ik val niet op meisjes ik val op jongens." Zo dat is er uit denk ik en ik kijk naar beneden. Yu: "Ik, ik oo ook." Kiro en Luminor houden zich verdacht stil maar ik trek er niks van aan, ze vinden het toch vast vreed dat ik, Shin van Cinema Bizarre de drummer, homo ben. Met die gedachte blijf ik zitten.

door: xXShinXx

http://www.quizlet.nl/serie/14054/wat-zou-het-zijn-als-we-allemaal-op-jongens-vallen-cb-lovestory/


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 20 feb 2010 - 2:18:
omgg snel verder jij! je schrijft goed ! dus i kwil vervolg! xoxo linsoo <3<3


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 19 nov 2008 - 16:51:
leuk..

de jongens zijn allemaal bi hea.. voor als je dat nog neit wist ofso m,aar zijn ze hier homo of bi wantik dacht dat shin op gabri was en yu op cAroo

snel verder
xoxo