Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Mijn redding??? » Proloogje

Mijn redding???

9 juni 2011 - 15:51

142

5

289



Proloogje

Laat me weten wat je ervan vindt... (dit is een kort stukje, maar de rest zal wel langer worden) x

‘Laat me met rust!’ Riep Maris met ogen vol tranen en zo snel als ze kon, liep ze weg. Ze wilde zo snel mogelijk van deze plaats vandaan zijn. Ze hoorde voetstappen achter zich, ze volgden haar.
Ze had geen idee waar ze heen kon. Naar huis al zeker niet. Ze bleef rennen, sloeg linksaf, nog eens, dan rechts. Zo bleef ze nog een tijdje doorrennen. Ze voelde hoe haar benen begonnen te verzuren, ze zou het niet lang meer kunnen volhouden. Ze had geen idee of ze haar nog volgden of niet.
Ze liep snel een steegje in, te laat besefte ze dat het doodliep. Ze zat vast, ze kon nergens heen en in deze buurt zou om hulp roepen niets uithalen. De bende kwam grijnzend op haar af. De Leider gaf haar een knipoog. Toen was alles donker.
Ze was flauwgevallen.


Reacties:


moorte
moorte zei op 1 dec 2011 - 15:53:
spannend, ben benieuwd hoe het verder gaat
ik ga snel verder lezen!!


PeachyFull
PeachyFull zei op 30 nov 2011 - 8:28:
Super


fallinlove
fallinlove zei op 28 nov 2011 - 18:22:
wow geweldig ik ga lezen


Hermelien
Hermelien zei op 9 juni 2011 - 17:50:
Hé liefje,
Ten eerste ik ben het niét met Realme eens :s
Sorry realme, maar ik vind het afschuwelijk zoveel naja je bedoeld het goed maar toch. Zelf heb ik zo'n reactie gekregen op m'n story en ik was er kapot van. Dus ik snap dat je het goed bedoeld maar neem het niet zo aan.
Lieve lieve meid, het is géweldig neem dat maar van mij aan !
I love it en je moet héél snel verder gaan.


realMe
realMe zei op 9 juni 2011 - 15:37:
ik vind het wel spannend
ben wel benieuwd naar meer als dat nog mag na dit
-----
ze liep weg zo snel ze kon, ze wou zo snel....

sorry maar ik vind het niet helemaal lekker lopen.
ik zou het zo aanpakken:
.... en zo snel als ze kon, liep ze weg. Ze wilde zo snel ....
wou=wilde.
--------
.......huis al zeker niet, ze bleef ......

deze , mag een . zijn
.... huis al zeker niet. Ze bleef.....
------------
.....dan rechts en zo bleef .....

die en hoeft niet. daar mag ook een punt in staan, anders is je zin wel heel lang. lange zinnen geeft niet, maar maakt ze niet te lang. op den duur ga je vergissen met werkwoorden erin en met komma's enz.

.... dan recht. Zo bleef ze.....

dit geld tevens voor
... kunnen volhouden. Ze had geen idee......

hopelijk kan je er iets mee.
als je het niet fijn vind dat ik dit doe, zeg het maar. dan stop ik ermee