Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Can you save me? » dankwoord

Can you save me?

13 juni 2011 - 11:36

78

5

417



dankwoord

Nou dit was mijn 5-shot. Ik wil jullie even hartelijk bedanken voor het lezen en al jullie lieve reacties. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben. Welke versie jullie dan ook gelezen hebben, of allebei. Ik heb dat in ieder geval wel gedaan bij het schrijven.
Ik wil hierbij BAM hartstikke bedankte dat zij me de opdracht gaf.

ik moet ook even kwijt dat het raar voelt om een FF afgeschreven te hebben. Dat is me eerder nog niet gelukt....


Reacties:


moorte
moorte zei op 31 okt 2011 - 13:58:
een fantastische fanfic, heb ze allebei gelezen en allebij fantastisch (hoewel ik van die gene dat ze toruwt iets vrolijker vind)
oké ga nu Frans leren want morgen proefwerk
duss nogmaals: "FANTASTISCH GESCHREVEN EERLIJK WAAR!!"


fallinlove
fallinlove zei op 7 okt 2011 - 18:08:
echt een heel leuk verhaal ik heb alle ..1 gevolgd en ga nu de ..2 volgen


MyReflection
MyReflection zei op 8 aug 2011 - 16:54:
Ik kwam dit net tegen en dacht, laat ik het ook maar eens lezen. Wat je allemaal niet kan doen op een regenachtige dag in Hongarije. Maargoed, ik heb allebei de versies gelezen. Ze wijken niet echt heel ver van elkaar af, maar toch zie je wel een verschil.
En ondanks dat ik niet meer wist waar het over ging, was het wel leuk om het einde te lezen.
x


BAM
BAM zei op 13 juni 2011 - 15:15:
Het was een prachtig verhaal, ik ben blij dat je het een leuke opdracht vond ^^

Ik ben druk met mijn opdracht voor jou

veel succes met je andere fanfic's ! ik hoop dat ook die nog heel mooi worden


Hermelien
Hermelien zei op 13 juni 2011 - 12:20:
Gewoon AMAZING !
Ik ben héél blij het hebben gelezen want dit is gewoon prachtig !
Love it !
xxx