Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Legend Of Edda » 2.

Legend Of Edda

1 aug 2011 - 21:59

630

1

283



2.

Ik stond op en pakte al mijn spullen bij elkaar.
Nina stond bij de deur op Sandrina te wachten. En Quinty stond naast me, m'n oren van m'n hoofd af te lullen.
Toen ik klaar was met spullen pakken keek ik richting de deur. Nina en Sandrina waren ondertussen al naar de kluisjes, dus keek ik richting Quinty, die nogsteeds tegen me praatte over Legend of Edda. Legend of Edda is een Oorlog/Chibi spel dat je moet downloaden via internet. Quinty en ik zijn enorm verslaafd aan het spel... nouja, Nina noemt mij ook verslaafd, maar ik vind me zelf niet verslaafd.

Boven Quinty dr hoofd zweefde het logo van Olympus. Het was een blauw logo dat in Legend of Edda ook altijd boven de hoofden van de poppetjes zweefde.
Olympus was mijn vijand, want ik ben een Titan.

Ik liep het lokaal uit..... Met Quinty achter me aan.
Toen ik door de gangen liep, zag ik bij iedereen een logo boven het hoofd.
De over grote meerderheid was voor Olympus, en slechts éénderde was voor de Titans.
Maar de Titans waren veel sterker dan de Oly's. (Oly's is een scheldnaam voor Olympus)
De Titans waren veel hechter met elkaar dan de Oly's.
Quinty liep nogsteeds achter me aan.
'Quinty, ga weg ofzo, ga de Oly's stalken ofzo' Zei ik geirriteerd
'Maar ik hoor bij de Titans!'
'Nee, je bent een Oly. Kijk maar in de spiegel' Ik liep naar de hoek waar ik altijd stond met vrienden.
Veel van die vrienden waren Titans. YES EINDELIJK TITANS! Er was er maar 1 Oly bij geloof ik, en dat was Wendy.
'Yo mensen!' Zei ik en zette mijn tas bij de andere tassen en ging bij de groep staan.
'Yo' Dit was de reactie van het groepje en ze maakte een opening zodat ik er bij kon staan.
'Zien jullie de logo's ook boven jullie hoofd?' Vroeg ik.
'Ja, duh' Antwoorde Jessie. 'Titan-Buddy!'
We moesten allemaal lachen.
'Laten we een guild maken' stelde ik voor.
Iedereen stemde voor.
'Ok, laten we het..... eehm 'TheOriginalName' noemen.' Zei ik lachend.
Iedereen stemde in.
'Hebben we ook wapens ofzo?' Zei Nina.
'Eeehm, die zouden we wel moeten hebben, kijk in je broekzak...'
Ze keek in haar broekzak, en haalde daar een enorm zwaard uit. Hij was erg mooi gedecoreerd met zelfs het gedeelte waarmee je hakt was gegrafeerd met mooie versiersels, zoals rozen.
'Wow, super cool' Zei Nina onder de indruk van het zwaart.
'Nu ik !' Riep Stef en graaide ook in zijn broekzak.
'Er zit niets in!'
'Probeer je andere broekzak' Zei Nina droog.
Hij probeerde zijn andere broekzak.
'Warempel, je hebt gelijk..... nee toch niet, er zit geen wapen in mijn broekzak' Zei Stef, eerst blij, toen droog.
'Kijk ergens anders.... bijvoorbeeld in je tas' Zei ik.
'JAH ik heb een... twee mini dingen die je in je hand kan houden?' Stef klonk teleurgesteld.
'Ah, dan ben je een Assassin'
Iedereen keek me vragend aan.
'Hoe weet je dat allemaal?' vroeg Jessie
'Duh, ik speel dit spel elke dag, Nina is een Swordman.... eeh vrouw'
'Muhahaha lol' Was Nina's antwoord.
'Nadia, Nadia, Nadia! Ik ben een Olympus!' Quinty kwam aangerend.
'Ga weg, Oly!' We hoorde andere Titans tegen Quinty roepen.
'Kyaa!' Gilde Quinty en rende weg, omdat de Titans hun wapens trokken.

HOE KAN DAT NOU WEER! dacht ik. HOE KAN JE NOU WEER ZO'N ENORM WAPEN UIT ZO'N MINI BROEKZAK KRIJGEN!

Toen de Titans die Quinty hadden weggejaagt, Wendy zagen staan, renden ze op haar af om haar te killen of om haar weg te jagen.
Wendy koos snel het hazenpad, en die Titans grijnsden.
Jessie grijnsde.
'Weer een Oly minder hier in dit gebied' Zei ze lachend. 'OKEY MENSE NU BEN IK AAN DE BEURT!'
Ze sprak als een goochelaar die een nieuwe, moeilijke truc aankondigde.
Ze graaide in haar broekzak en pakte daar een pijl en boog uit.
'Ah, Jessie, je bent een Archer.' zei ik.
'Jah man.... enneh is dat goed?' vroeg ze met een "XD" gezicht.
'Ehh, ja denk ut'


Reacties:


BornThisWay
BornThisWay zei op 10 dec 2011 - 21:46:
Een zwaard uit een broekzak lolz