Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love Nick {gestopt} » Hoofdstuk 1

Love Nick {gestopt}

13 april 2010 - 14:53

375

1

285



Hoofdstuk 1

POV Sanne

Sanne

Je loopt arm in arm met je vader naar voren. Achter je aan slepet een lange witte sleep.Vooraan het altaar staat een prachtige jongen met donkerbruine krullen en een liefdevolle blik in zijn ogen. Je glimlacht verlegen naar je aanstaande bruidegom en gaat naast hem staan. Na de gebruikelijke huwelijksceremonie vraagt de dominee: "Sanne neem jij Nick tot jouw wettige echtgenoot?" Na een blik op Nick zeg je -natuurlijk- "ja." "Nick neem jij Sanne tot jouw wettige echtgenoot?" Met een brede glimlach op zijn gezicht zegt Nick: "J….." Boemmm. "Au" gil je. I’m so Sorry zegt de vreemdeling die tegen je was opgebotst. Ooohh nou het geeft niet hoor, zeg je en je pakt je fiets weer op. Is hij niet kapot? Vraagt de jongen. Oh nee hoor niets aan de hand zegt je met een glimlach terwijl je hem aankijkt. Oke dan glimlacht hij terug. je kijkt de jongen aandachtig aan terwijl je zegt: wow jij lijkt echt op Nick Jonas! Je weet wel van de Jonas Brothers? eigenlijk…. zegt de jongen dan met een scheve lach op zijn gezicht terwijl je op je horloge kijkt. Ohh shoot is het al zo laat ik moet gaan anders kom ik nog te laat op school!!zeg je dan verschrikt. En je springt op je fiets. Wacht ik geef je mijn nummer wel even voor het geval dat er toch wat kapot is zegt de jongen dan met een knipoog. je pakt snel jouw mobiel en de jongen ziet je achtergrond van Nick Jonas gezichtje en zegt: hahah leuke achtegrond hoor jajja ik ben nog al fan zegt je dan blozend. Maar ja je nummer dus. Hij zegt het nummer. Uhhmm misschien een beetje een late vraag maar ehh hoe heet je eigenlijk? vraagt je aan de vreemdeling. Na dat de jongen je een tijdje had aangekeken zij hij: Mijn naam is N…. Nate. Oke.en je geeft je nummer ook aan hem. Maar ja ik moet nu echt gaan zeg je dan haastig als je het nummer hebt opgeslagen. Jaja is goed See You Later! Zegt Nate dan en hij zwaait je uit. Je fietst snel naar school toe en terwijl je nadenkt over de ontmoeting. wel toevallig hoor een jongen die op Nick lijkt,en Engels is….


Reacties:


DreamCatcher
DreamCatcher zei op 31 aug 2009 - 8:57:
Hiiiiip! <3




(ik ben echt heel erg verslaafd aan die smiley )