Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Michael Jackson » I met the king in Paris. » Don't go.

I met the king in Paris.

21 juni 2011 - 18:12

178

0

334



Don't go.

Hoofdstuk 2:
Ongelovig doordrong het enige woordje van Michael Jackson het meisje binnen. Vrienden.. Hij zag hun als échte vrienden. Een fan was zij niet.. Nee, ze was een vriendin. Langzaam vielen haar ogen op hun handen. Haar koning had haar hand vast.
Haar hand wou hij niet los laten. Dit moment wou hij niet verstoren. Wat hij nu voelde was echt, niet te breken en magisch. Waar kwam dit meisje vandaan zo uit het niets? Kon ze misschien weten in wat voor situatie hij zat? Een situatie waarin hij een vriendin heel erg nodig had?
Nog 5 minuten en de pauze was voorbij. Het meisje schrok op en trok haar hand onbewust net iets te ruw los. 'Ik eh.. Ik moet gaan.' Slikkend keerde ze haar rug naar hem toe en rende het cafeetje uit.
Met grote ogen staarde hij haar na en zijn arm nog omhoog in dezelfde positie. Was dit een droom geweest? Zo een waarin hij zich realiseerde dat hij niet wakker had willen worden? Ze was zo snel alweer vertrokken.. Haar naam wist hij niet eens..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.