Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love Nick {gestopt} » Hoofdstuk 2

Love Nick {gestopt}

26 nov 2009 - 15:43

390

1

224



Hoofdstuk 2

POV Nick

Nick

He die fans zijn soms wel leuk maar af en toe! Het lijkt wel een groepje stalkers! je duikt een steegje in en verstopt je achter de prullenbak. je kijkt om het hoekje en ziet nog net je broers voorbij rennen. je lacht hardop en schudt je hoofd. Dat had je beter niet kunnen doen de achterste fans zijn nog niet voorbij en horen je typische lach. Nee denk je en je gaat er weer vandoor. je komt uit bij een drukke straat en gaat nog een paar keer de hoek om. Uiteindelijk kom je uit bij een niet zo druk fietspad en je steekt zonder te kijken over. Boemm. En je ligt op de grond. je ligt naast een meisje op de grond. je kijkt eerst nog even om zich heen voordat hij het meisje overeind helpt. I’m so sorry! Zeg je dan. Oh geeft niet hoor zegt het meisje dan met een stralende lach. Is hij niet kapot? Nee hoor niets aan de hand zegt ze met een vrolijke lach terwijl ze hem aandachtig aankijkt. Woow jij lijkt echt op Nick Jonas! Je weet wel van de Jonas Brothers? Zegt ze dan. Shit heeft ze me nu al door!? Ik begon het net leuk te vinden zonder al die gillende meiden. Nou ja dan maar de waarheid vertellen. Maar net als je van plan bent het uit te leggen zegt het meisje: Ohh shoot is het al zo laat ik moet gaan! Ik kan haar niet zo achter laten natuurlijk denk je en je vraagt of je haar nummer nog mag. Ze pakt haar mobiel en je ziet je eigen hoofd op haar achtergrond staan… nou dan maar doen alsof ik hem niet ben anders krijg ik nog zo’n mega fan achter me aan. Je geeft je nummer maar dan vraagt ze hoe je heet. Ehmm waarheid of niet? Ehh ik heet Nate. Oke en je krijgt haar nummer en naam ook. Sanne mooie naam. Dan gaat ze weg en je zwaait haar uit. Goh wel apart hoor, door al die beroemdheid was je vergeten hoe mensen konden zijn als ze niet weten wie je bent. Ik moet haar binnenkort maar eens bellen. Ik kan natuurlijk niet tegen haar blijven liegen. Denk je terwijl je terug naar je hotelkamer loopt waar je broers ook staan te wachten.


Reacties:


DreamCatcher
DreamCatcher zei op 31 aug 2009 - 9:02:
Zoooooow coool <33