Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » The Headline tour. » Robin and Emily?! No way!

The Headline tour.

13 jan 2012 - 11:46

802

5

475



Robin and Emily?! No way!

P.O.V. = Robin Faas

Toen ik een wekker hoorde gaan en ik rechtop ging zitten hoorde ik de rest van de band kreunen.
'Wie heeft de wekker nou weer gezet, gek!' riep Laurens en hij keek mij aan, tegelijkertijd wisten we het antwoord en schreewden we 'TOM!'. Tom schrok met een klein gilletje wakker, die was natuurlijk zoals gewoonlijk weer eens door zijn eigen wekker heen geslapen. 'Wat?' vroeg hij, nog half in slaap.
'Je hebt je wekker vergeten uit te zetten, lul!' snauwde Laurens, Tom, die de opmerking van Laurens niet eens gehoord had, ging overeind zitten en mompelde aan een stuk door 'Mijn hoofd... wat is er met mijn hoofd... waarom is Laurens groen?' Ik wist al wat er ging komen, sprong uit bed, spurtte naar het toilet, trok het eerste het beste teiltje wat ik kon vinden uit de kast, waarbij de rest er gezamenlijk uitviel en rende terug, nog net op tijd om Tom z'n kots op te vangen. Op dat moment werd Huub wakker en keek recht in het gezicht van Tom, 'zo, die is er goed aan toe...' mompelde hij 'verder iedereen nog heel?' vroeg hij daar achteraan.
'Ik geloof het wel' zei Laurens,
'Mooi, dan keer ik me weer om' en weg was Huub weer.
'Heeft iemand Robin en Mel trouwens gezien?' vroeg Laurens.
'Ik sta hier hoor, met een bak kots in mijn handen, en geloof me, daar word je niet goed van' en ik kneep mijn neus dicht.
'Nee, niet jij, Vlins, hij ligt niet in zijn bed.' Ik keek naar het bed onder dat van Laurens en zag dat het inderdaad leeg was.
'Die is vast buiten in het ochtendzonnetje gaan zitten om een nieuwe song te schrijven, of hij is even een wandelingetje aan het maken.' antwoordde ik.
'Na de hoeveelheid die hij gisteren gedronken heeft, dat geloof ik niet!' riep Laurens iets te hard, Huub draaide zich om, wierp een boze blik naar Laurens een maakte een sus geluidje, toen trok hij de dekens over zijn hoofd en sliep hij weer verder.
'Ik heb geen idee waar hij anders kan zijn...' begon ik
'Hè zei je nou net dat Mel ook niet in haar bed ligt?' en ik keek naar het bed onder dat van Hubrecht.
'Hmmmm, ik denk dat ik al weet waar die twee zijn' zei Laurens.
'Neeeeeeeeee!' riep ik, iets te hard want Hubrecht werd weer boos.
'Kom eens mee' zei Lau, ik duwde de bak met kots in Tom z'n handen die kennelijk nog niet klaar was, en ik liep met Laurens mee door de gordijntjes naar het zitgedeelte van de tourbus die voor ons was ingehuurd, zodat we na de shows gewoon op dezelfde locatie konden slapen. Laurens gebaarde dat ik stil moest zijn en we liepen naar de bank, en jawel, daar lagen ze, naast elkaar, Robin met een arm om Emily heen geslagen.
'Picturetime' fluisterde Laurens, ik ging achter de bank zitten en wees naar de twee, terwijl Laurens een foto maakte met zijn camera, die hij zojuist van tafel had gepakt. toen hij klaar was legde hij zijn camera terug op dezelfde plek waar hij hem gevonden had, maar door het geluid wat wij geproduceerd hadden was Robin helaas wakker geworden en ging hij rechtop zitten, wat niet echt lukte, dus maakte hij Emily ook wakker.
Robin zei niets en moest eerst zijn ogen laten wennen aan het licht en waarschijnlijk ook tot hem door laten dringen wat er gisteravond allemaal gebeurd was.
'Hee guys' zei Mel, en zij ging ook rechtop zitten, pas toen ze merkte dat dat niet werkte keek ze wie er achter haar zat. 'Hey Robin, wat doe jij hier?' vroeg ze, 'Eerlijk gezegd, heb ik geen idee...' begon Robin. 'Jongens weten jullie nog wat er gisteravond gebeurd is?'
Laurens begon met vertellen 'na de hoeveelheid drank die jij gisteravond achterover gegooid had, was je rond 3 uur zo slap als een dweil en kon ik je zo van de vloer oprapen, dus heb ik je maar hier op de bank gelegd, wij zijn rond een uur of vier naar bed gegaan en toen lag je hier nog alleen, maar we hebben Mells nooit meer gezien, die zou wel weer terugkeren dachten we, en inderdaad, dat heeft ze gedaan, alleen heeft ze niet in haar eigen bed geslapen, maar in jouw armen... Dat was het eigenlijk wel'
'En is er verder nog wat gebeurd?' vroeg Emily
'Nope, that's pretty much it' antwoordde Laurens kort en bondig.
'Then I'm okay with it!' zei Robin en hij stond op, maar twee seconden later viel hij gelijk weer achterover. 'Ik ben zegmaar wel heel erg draaierig' zei hij een minuut later.
'Dat maakt niet uit, dat zal Tom ook zijn als hij zijn gehele maaginhoud eindelijk kwijt is' Lachte ik en ik liep terug naar het slaapgedeelte.

Zo dat was me het avondje wel, dacht ik bij mezelf.


Reacties:


Lovalicious
Lovalicious zei op 28 juli 2011 - 15:46:
Zoals beloofd ben ik weer terug!
Mooi hoofdstuk, geweldig gedaan!

Wat hoor ik nou? Het einde! Noooo!!!
Je moet verderrr!!!
Het is echt een fantastisch verhaal, wat jammer dat het afgelopen is...

Ik houd van band-fanfics, deze was ook echt fan-tas-tisch!
Je bent een geweldige schrijfster, met veel talent!

Mag ik een melding als je een nieuwe fanfic hebt? Maakt niet uit over wat!


xxxxxx Nadine


MusicFish
MusicFish zei op 24 juni 2011 - 14:22:
'Waarom is Laurens groen?'
Hahahaha! Ja, ga maar verder! XD Het is leuk!


SillyMe
SillyMe zei op 23 juni 2011 - 16:53:
ik weet niet of ik verder moet gaan, zal ik dan maar verder gaan???


YlgaPower
YlgaPower zei op 22 juni 2011 - 23:41:
Hahaha, dit was niet handig. Ik lig in mn bed en mn ouders liggen in de kamer onder me en ik hoor te slapen. Maar toen kwam ik de zin 'waarom is Laurens groen?' tegen en moest ik nogal lachen...

Echt jammer dat dit het eind is. Ik zou er zo nog 10 hoofdstukken achter kunnen schrijven... Iig leuk verhaal!!

Xx


FreeHugsPlz
FreeHugsPlz zei op 22 juni 2011 - 23:09:
grappig! arme Huub kan niet slapen... *hugt Hubrecht*
...
is dit echt het einde?