Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love Nick {gestopt} » Hoofdstuk 3

Love Nick {gestopt}

26 nov 2009 - 15:43

228

3

223



Hoofdstuk 3

POV Sanne

Sanne
Na school loop je pratend en lachend arm in arm met je vriendinnen naar buiten. Dan begint je mobiel in je broek opeens te trillen. Je haalt hem er snel uit en nog na lacherig neem je hem op. Hoi met Sanne. Zeg je. Hoi met Nate, weet je wel van het ongeluk vanmorgen zegt hij ook lachend. Oh Hoi zeg je blozend. Ehmm waarvoor belde je? Oh ik wilde even weten of je veilig was aangekomen zegt hij dan een beetje verlegen. En ik wilde nog wat afspreken.. als jij dat leuk vind dan he? Ohh wacht even ja? Zeg je omdat je vriendinnen allemaal aan het meeluisteren waren. Je fluisterde tegen hun met je hand op je telefoon: ik vertel jullie zo alles jaah stil zijn!!!!! En niet meeluisteren!!! Ja ben ik weer zeg je dan in je telefoon. Maar ik wil graag wat afspreken hoor zeg je. Nu ben jij degene die verlegen klinkt. Mooizo zegt Nate dan opgelucht. Waar en wanneer zullen we afspreken? vraag je. Eehmm ik dacht misschien kunnen we overmorgen naar de kermis gaan? Dan kom ik je om 2 uur op halen. Ja dat is een goed idee zie je daar! Zeg je en jullie zeggen elkaar gedag. WIE WAS DAT zeggen je vriendinnen in koor. Je zucht en je vertelt het hele verhaal van het ongeluk tot het telefoongesprek.


Reactiezz??


Reacties:


DreamCatcher
DreamCatcher zei op 31 aug 2009 - 9:33:
Kermiiiiiiiiiiiiiiis


sadxangel
sadxangel zei op 1 aug 2009 - 12:53:
ga je nog verder ik wacht best lang


achiestalker
achiestalker zei op 5 feb 2009 - 18:36:
Whaha lol