Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Van God Los (Love) » [b]Van God Los , [/b] (LOVE ) deel 1

Van God Los (Love)

23 juni 2011 - 14:05

1013

1

369



[b]Van God Los , [/b] (LOVE ) deel 1

([i]dit verhaal is niet zoals het orgineel , rogier en Remco zitten in de trein en steven staat op het vliegveld , dit is het moment voordat ze in de serie in slaap zouden vallen ) [/i]

De taxi rijd stevig door het verkeer heen.
steven kijkt uit het raam , en dacht aan de geweldige dag .
hij had eindelijk met rogier gezoent , het voelde zo vertrouwt het klopten gewoon .
rogier zag er wel slecht uit toen hij vertrok , niet gek na z’n harde klap dacht hij .
zal ik ze toch nog even bellen , iets in hem zei dat hij het moest doen .
snel pakte hij zijn mobiel uit zijn broekzak , en zocht het nummer van Remco op .

“hee , man zit je nog niet in je vliegtuig , vroeg Remco toen hij de telefoon opnam
“nee , ik zit nog in de taxi , maar hoe gaat het met rogier .
“uuhh volgens mij slaap hij , ik zal hem wel even wakker makken antwoorden Remco .

rogier , word een wakker .
langzaam deed rogier zijn ogen open , zijn hoofd voelden zwaar aan , net of hij een hele ergs kater had .
“wat is er “ vroeg rogier
steven voor je aan de Phone antwoorden Remco ..

“hee , zei rogier zacht .
“hee antwoorden steven terug , ik dacht ik bel nog even om te vragen hoe het gaat .
“ow lief van je , uuhh nou ik voel me wel echt zwaar kloten .
“nog steets z’n hoofdpijn vroeg steven bezorgd .
“ja , en het wil maar niet minder wor….

op dat moment werd het werd zwart voor rogier zijn ogen , en langzaam gleed hij van zijn stoel .
snel pakte Remco de telefoon ,
“Steven , Steven , Rogier is flauw gevallen ,. Gilden hij bijna door de Phone .
“ga iemand halen dan , en bel een dokter .gilden steven nu ook .
“en jij Vroeg Remco nog snel .
“ik kom nu terug , je ziet me straks .
nog voor Remco een antwoord kon geven had steven alweer opgehangen .
Remco snelden naar de cabine waar mesen zaten ,
‘help riep hij , mijn vriend is flauw gevallen , help mij , schreeuwde hij .

toen ging het allemaal in een roes , de trein werd still gezegt , de ambulance nam steven mee .
Remco snelde er ook heen , en net voordat de deuren van de ambulance gesloten werden sprong hij er ook nog in ..
Net toen Remco in het ziekenhuis was aangekomen , belden steven .
“hee , hoe gaat het met rogier , vroeg steven .
“we zijn nou in het ziekenhuis , ze gaan hem onderzoeken , antwoorden steven , maar waar ben jij .
“ik sta nu op het station , zeg me welk ziekenhuis en ik kom er meteen aan .
“ik dacht dat jij een vliegtuig moest halen vroeg Remco .
“dat moest ook , maar ik vind mijn vrienden veel belangrijker dan een reisje .
ze waren nog even aan het praten , totdat de ouders van rogier binnen kwamen .
“o weet jij al iets , vroeg de moeder van rogier bijna smekend .
“nee nog niets , naar de dokter zou zo komen antwoorden Remco .
“wat is er dan gebeurt vroeg ze .
“nou we hadden veel dronken , maar of dat de oorzaak is , ik heb geen idee .
Net toen de dokter de ouders van rogier , naar zijn kamer toe had geroepen .
kwam steven het ziekenhuis in gered , Toen hij Remco zag storten hij helemaal in .
“het is mijn schuld snikte steven .
“hoezo is het jou schuld , Remco probeerden steven te troosten .
“ik had hem nooit alleen moeten laten na de klap .
“welke klap vroeg Remco verbijsterd .
“rogier kreeg ruzie met de eigenaar van een club en die sloeg hem op zijn face , en we hadden al te veel donken , het is allemaal mijn schuld . snikte steven weer .

Net toen Remco weer wat wou zeggen kwamen de ouders van rogier aangelopen .
ze liepen meteen op Remco af .
“jongen , je hebt rogier’s leven gered , als hij in slaap was gevallen dan had hij het niet overleefd zei de vader van rogier met een pijnlijke stem .
“maar dat komt niet door mij , “steven belden ons , hij wou rogier aan de lijn hebben , ik was al in slaap gevallen , antwoorden Remco .

Steven kijk verbijsterd , had hij echt het leven van rogier gered door een telefoontje .
de moeder van rogier vloog hem om de nek .
“steven echt je kan niet weten hoe blij ik ben dat jij gebeld hebt .zei ze .
De dokter kwam aanlopen ,
“jullie mogen bij rogier gaan kijken , maar niet te veel herrie maken ,hij is nog veel te zwak .
de ouders van Rogier liepen al naar de deur .
“kom maar mee hoor , zei de moeder .
met z’n 4e liepen ze de kamer op .
daar lag rogier , zijn gezicht was nog helemaal bleek , en hij lag aan het infuus .
Hij zag er heel slecht uit , maar hij leefden gelukkig nog .

de ouders van rogier gingen aan zijn bed zitten , Remco en steven bleven op een afstand staan .
langzaam deed rogier zijn ogen open ,
“w-w-waar ben ik stotterde hij .
“je bent in het ziekenhuis , je bent flauw gevallen . zei zijn moeder .
“maar hoe vroeg hij .hij greep naar zijn hoofd en slaakte een zucht .
“je hebt een klap op je hoofd gehad , maar ze waren er gelukkig optijd bij , dankzij Steven , zei zijn moeder .

rogier keek de kamer langzaam rond , achter in de hoek zag hij steven staan .
“steven , zei hij zacht .
“ja hier ben ik , langzaam kwam steven naar hem toe gelopen .
Hij ging aan de andere kant van het bed zitten .
“m-m-moet jij niet in Australië zijn vroeg rogier zacht .
“eigenlijk wel zei steven lachend , maar ik kon je hier toch niet alleen laten .
er verscheen een glimlach op rogier zijn gezicht .

de deur ging open , en de dokter kwam binnen ,
“kan ik even met jullie praten , vroeg hij aan de ouders .
Ze verdwenen naar de gang toe , en ze bleven met z’n 3e achter
“je hebt ons wel laten schrikken zei Remco .
“je moet toch wat te beleven hebben antwoorden rogier lachend .
steven en rogier keken elkaar aan ,
“ik wacht ook wel even op de gang zei Remco lachend .en hij stond op
Nu waren ze samen in de kamer .

“dus jij hebt mijn leven gered , en je vlucht af gezegd vroeg rogier
“ja , maar dat heb ik wel over voor jou hoor , antwoorden steven .
ze moesten allebei lachen .
langzaam bogen hun hoofden na elkaar toe .
hun lippen raakten elkaar , het was een kus als nooit tevoren .
het was gewoon perfect ..!


Reacties:


daffie15
daffie15 zei op 23 juni 2011 - 20:43:
aah Sam..geweldig.