Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Brian & Luke 1 » Brian & Luke 1

Brian & Luke 1

23 juni 2011 - 15:22

2237

1

269



Brian & Luke 1

Ooit heb ik een filmpje gevonden van 2boys in japan , het was een filmpje van 10minuten *kan het helaas nergens meer vinden* maar het ging over dat ze elkaar heel leuk vonden maar er niets mee deden . sinds dien heb ik die karakters de naam Brian&luke gegeven , en zijn ze altijd in mijn fantasie blijven zwerven .. en dit is deel 1 ervan .....

Begin

Na lang twijfelen had hij de stap toch gewaagt , hij liep langzaam op de jongen af .
nog 5meter 4-3-2- en opeens stond hij voor hem , op dit moment had hij al maanden gewacht .
maar durfde hij ook zijn gevoel te laten spreken, durfde hij eerlijk toe te geven wat hij wou ..
dat was de enige manier waarop hij dit kon krijgen , waardoor hij gelukkig kon worden …
de jongen kwam dichter naar hem toe , ze keken elkaar recht in de ogen aan ..
langzaam kwamen hun hoofde naar elkaar , zijn lippen raakte die van hem ….
het voelde geweldig , dit wat hij al zoveel maanden wou , maar nooit durfde …
zijn tong vond die van de jongen , ze draaiden zachtjes om elkaar heen …
steeds sneller en heftiger ging het , het was alsof hun leven ervan afhing …
of dit het enige moment was wat telden …
alsof dit hun geluk bepaalden …
De jongen trok zijn hoofd langzaam terug , hij keek hem even aan ..
hij gaf hem nog 1 kusje op zijn mond en toen verdween de jongen weer …
hij ging op in de mensen massa , hij verdween als sneeuw voor de zon …

Hoofdstuk 1
Brian

Het was de zondag na het feest , brian lach in bed met een enorme kater .
langzaam werd hij wakker , een bonkt gevoel in zijn hoofd klopte hevig op zijn slapen .
hij vreef de slaap uit zijn ogen , en keek op de wekker 12.51 , woow hij had echt de hele midag liggen slapen ...
oppeens kwamen de beelden van gisteren avond in zijn hoofd , hij en luke hadden gezoent ..
het was niet zomaar een kus geweest , het was de meeste hevige kus geweest die hij ooit heeft gehad..
hij voelde met zijn vingers langs zijn lippen , ze tintelde nog steedt ..
het was een rara avond geweest , brian had het al opgegeven met luke ,..
hij had niet gedacht dat luke iets voor hem zou voelen , maar hij bleef de hele avond kijken ..
tot het moment dat luke naar de plek liep waar hij stond , ‘dare you’ zij hij in brian zijn oor …
luke ging midden op de dansvloer staan en keek brian uitdagend aan ..
natuurkijk wou hij dit , maar of hij durfde was de vraag …
na lang twijfelen stapte hij toch op luke af , en wat er toen gebeurden daar spatten de vonken van af ..
hij wist het zeker , hij was verlieft …
‘PING’ , brian zijn mobiel ging , snel pakte hij hem op ..
hij had een sms van Luke

“hee , hoppelijk heb je lekker geslapen .
ik wel , ik wil je graag zien .
vanavond om 20.00 bij de Alexander ?
X luke “
‘brian was er even stil van , hij bleef maar naar zijn mobiel staren ..
shit nu moet ik ook wat terug sturen dacht hij opeens ..
“heeuy , ja is goed .
tot vanavond
X Brian “

Brian legde zijn mobiel terug op het nachtkasje en ging weer op zijn bed liggen .
het enige wat hij kon was glimlachen , hij was zo blij .
blij dat hij eindelijk de stap had gewaagd om het wel te doen .
en nu maar hoppen of luke hetzelfde gevoel had .

Hoofdstuk 2

brian zat aan de keuken tafel met een glimlach van oor tot oor ..
zijn moeder kwam de kamer binnen , maar bleef even staan ..
‘Brian wat is er ‘vroeg ze , hij had het dolgraag verteld , maar zijn ouders wisten nog niet
eens dat hij op jongens viel ..
‘o uhh ‘zei hij ‘het was gewoon een leuk feest geweest gisteren ..
nog leuke mensen ontmoet vroeg zijn moeder ..
hele leuke “zei brian zacht ‘.
ow vertel , heb je een vriendinnetje ..
brian keek zijn moeder aan , even had hij het willen vertellen maar toch deed hij het niet , iets hield hem tegen ..
nee , het was gewoon gezellig meer niet .. antwoorden hij dus maar ..

bijna niemand wist dat hij gay was , zelfs zijn goede vrienden niet ..
de enige die het wisten waren zijn vrienden uit de Alexander .
een paar maanden geleden was hij op internet opzoek gegaan naar een gaybar .
hij vond de Alexander , die zaterdag was hij erheen gegaan .
en hij vond het meteen geweldig , hij had veel nieuwe mensen leren kennen .
en vanaf toen kwam hij er bijna iedere week .
De mensen in de Alexander waren wel heel aardig , maar luke was anders .
2jaar geleden veranderde brian van school , hij kwam op het Jurgen-College .
hij had zich er meteen thuis gevoeld en had al snel vrienden gemaakt ,
3maanden later kwam er een nieuwe jongen bij hun in de klas , Luke .
luke had meteen een specialen indruk op hem achter gelaten .
luke was een stoere jongen .
hij droeg een baggy jeans , een t-shirt met een band erop , en concerse schoenen ..
brian had nooit verwacht dat luke gay zou zijn , totdat ze het in de klas hadden over later .
iedereen vertelden of ze een relatie hadden , of wat ze van later zouden verwachten .
niemand had eigelijk iets speciaals te melden .
maar toen luke aan de beurt was zijn hij.
“nee ,op dit moment heb ik even geen relatie , heb het een maand geleden uitgemaakt met mijn ex vriend ..
maar ik verwacht van de toekomst dat ik wel gewoon gelukkig worden met een boy “
Iedereen had luke aan zitten staren , maar ze hadden verder niet gezegd .
geen opmerking , geen gescheld , niets .
tot dat luke zelf vroeg of iemand er problemen mee had .
nee zei iedereen , het is jou leven .
vanaf dat moment was brian gaan nadenken , hij had al lang met zijn gevoel geworsteld.
maar hij voelden zich zo gelukkig bij luke , toen besefte hij dat hij er gewoon niet omheen kon.
hij was gay .
Inmiddels was het al 18:00 en brian wist nog steeds niet wat hij aan moest doen , hij was zo zenuwachtig .
bang dat luke hem niet leuk zou vinden , of dat hij een blauwtje zou lopen .
rond 19.40 was brian klaar , en pakte zijn fiets ..
toen hij aan kwam lopen stond luke al voor de deur te wachten .
‘hee zei luke en begroeten brian met een knuffel , hoe gaat het ‘vroeg hij ‘ .
goed zei brian , ik was blij dat je sms-ste ..
kom dan gaan we een taffeltje uitzoeken en luke liep naar binnen ..
Er was nog een plekje vrij achterin de zaak , brian zwaaide naar de man achter de bar .

dit was de plek waar de gisteren voor de eerste keer gezoen hadden .
brian wist dat luke ook vaak naar deze zaak ging , maar hij had hem pas 1x eerder er gezien .
maar zaterdag hadden zijn vrienden afgebeld , dus brian was naar de Alexander gegaan .
rond 23:00 zag hij luke in de zaal staan , ze hadden even staan te praten .
en daarna was het dus gebeurt .
Wat wil je drinken ‘vroeg luke’ , doe maar een cola-light .
luke liep naar de bar toe en bestelde de drankjes .
intussen werd brian steeds zenuwachtiger , hij legde zijn handen voor zich neer op de tafel.
luke gaf brian de cola-light , thanks antwoorden hij .
toen brian bijna van de zenuwen in elkaar zakte vroeg luke hoe hij het gisteren vond .
gezellig zei hij , alleen gezellig vroeg luke daarom ..
heel gezellig anwtoorden brian , haha ben je zenuwachtig ofzo vroeg brian .
ja nogal brian slaakte een diepe zucht , waarom dan ik bijt niet zei luke lachend .
ik weet het , maar ik ben bang dat die zoen voor jou niets betekende bekende brian .

luke pakte brian zijn hand , lieve brian die zoen betekende heel veel voor mij .
meer dan jij denkt , en je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn want ik vind je geweldig .
Brian keek luke stralend aan , echt vroeg brian .
ja natuurlijk anders zegt ik het niet zei luke .
nu moesten ze allebei lachen .
Kijk begon luke , ik weet dat jij nog niet uit de kast bent , en dat je er niet graag over praat .
maar ik ben gewoon ‘out en proud ‘ , en ik snap het natuurlijk ook als je verder niets wil .
want het is ook allemaal niet makkelijk , in het begin wou ik het ook niet ..
echt niet vroeg brian .
nee natuurlijk niet , niemand wil anders zijn , iedereen heeft een bepaald beeld in zijn hoofd .
maar ik heb het leren accepteren en nu ben ik er trots op dat ik ben wie ik ben .antwoorden luke
brian was er even stil van , maar wat bedoel je met verder wil vroeg hij zacht .
luke pakte brian zijn hand nog steviger beet , wat ik bedoel is dat ik je echt al heel lang leuk vind .
maar maar ik snap dat dit niet makkelijk voor jou is , en als je verder niets wil dan alleen vrienden zijn snap ik dat natuurlijk ook .
lieve luke , begon brian , ik vind jou helemaal geweldig en natuurlijk is dit allemaal nieuw voor me .
en weet ik nog niet zo goed hoe ik me moet gedragen tegenover dit , maar ik weet dat ik gay ben .
en dat ik het me familie en vrienden moet vertellen , maar wat ik nog meer weet is .. brian was even stil ..
dat ik verlieft op jou ben , zei hij toen ..
luke ging staan en hij trok brian mee omhoog , luke draaiden zijn hoofd richting brian en zoende hem zacht op zijn mond ..
Brian beantwoorden de zoen , maar luke stopte even .. hij keek brian aan en zei ‘ik ook op jou’ .
en hij zoende brian weer verder ..
het beste van alles was , niemand keek raar op , of maakte opmerkingen .
iedereen was daar gelijk wat je ook was , homo-hetro-lesbie of bi .
het maakte allemaal niet uit .

Hoofdstuk 3
brian reed net het schoolplein op toen hij een sms kreeg

“dear Brian ,
ik ben in de gymzaal , kom je ook ??
xxx L “
Brian moest wel lachen in zichzelf , een paar maanden geleden had hij dit echt niet verwacht .
hij reed snel zijn fiets in de stalling en snelde naar de gymzaal .
hij liep door de deur en deed het licht aan , maar hij zag niemand .
toen voelde hij twee handen voor zijn ogen , langzaam draaiden hij zich om .
hij keek in de schitterende ogen van luke , die hem teder kusten ..
ze bleven zo een paar minuten staan , Totdat luke de kus verbrook .
lieve brian , zei hij , ik vind je helemaal geweldig en ik hou van je daarom wil ik vragen ..
of je mijn vriendje wil worden ..
brian keek luke aan en pakte zijn hand .
het zal niet even makkelijk worden , maar ik wil zeker je vriendje zijn .
hij kusten luke zacht in zijn nek , Ik hou van je zei hij zacht ..
op dat moment ging de bel , en moesten ze snel naar de les ..



brian en luke konden de hele dag niet van elkaar afblijven , elk vrij moment snelde ze naar de gymzaal en zoende ze elkaar ..
ze waren dus ook heel blij toen de bel ging , ze zouden samen naar het huis van luke gaan .
maar omdat luke met de bus was en brian met de fiets , moest luke achterop .
de eerste drie keer vielen ze om van het lachen , maar toen zei luke dat hij wel ging fietsen ..
brian ging achterop zitten en pakte luke bij zijn midel vast , het voelde wel een beetje raar .
maar ook vertrouwt , hij was zeker blij dat hij eindelijk had gezegd wie hij echt was ..
samen kwamen ze aan bij het huis van luke , en nog voordat ze op luke zijn kamen waren stonden ze alweer te zoenen .
luke ging op zijn bed liggen , en trok brian naar zich toe , luke draaiden zich om zodat hij bovenop brian lag .
hij kusten hem in zijn nek , in zijn hals , op zijn mond , op zijn borstkas en weer zijn mond .
brian kwam overeind , wat is er vroeg luke ..
nou ik ben er nog niet klaar voor antwoorden brian .
dat snap ik zei luke , we doen pas iets als jij eraan toe bent , okee ?
brian beantwoorden zijn vraag met een zoen ..

het was rond 4e dat luke zijn moeder op de deur klopten .
brian ging snel recht zitten en luke riep binnen .
een dun vrouwtje van ongeveer 40jaar met lang bruin haar deed de deur open .
hee , mam. ow dit is trouwens brian zei hij en wees naar hem .
hallo zei luke .
de vrouw keek brian indringend aan en antwoorden toen , hallo brian leuk dat je er bent , blijf je ook eten ?
uuhh brian stamelde een beetje , we bijten niet hoor zei de vrouw ..
brian keek luke aan en knikte ..
oke antwoorden brian , ik blijf graag eten ..
we eten rond 6uur zei de vrouw en de deed de deur weer dicht ..
luke ging tegen brian aan zitten , het voelde zo vertrouwt , het was perfect ..
ik moet het me ouders vertellen he , zei brian .
alleen als jij er klaar voor bent antwoorden luke .
wanneer heb jij het dan verteld vroeg brian ..
uuhh nou ik had ruzie met mijn ouders een dag , en ik zat er al heel lang mee .
maar durfde het niet te vertellen , Tot het moment dat mijn vader zei weg te gaan .
ik moest het vertellen dus ik zei in de auto tegen mijn ma , dat ik haar wat moest vertellen.
dus toen we thuis kwamen zijn we op de bank gaan zitten , en heb ik verteld dat ik gay was .
ze vond het helemaal geen probleem en heeft mij vader beld , dus die kwam ook naar huis .
en hij vond het ook geen probleem , dusjhaa ongeveer 3jaar nou .
woow antwoorden brian , ik hoop dat mijn ouders ook zo goed reageren .
geloof erin zei luke , geloof in hun en jezelf …
kom we moeten eten , en hij trok brian van het bed , voor de deur draaiden hij zich om .
als jij er klaar voor bent zei hij en gaf hem een kus ..
[i][/i]


Reacties:


Ik zei op 2 juli 2011 - 1:19:
leuk, komt er nog meer?