Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Shots » 018. Feel your arms.

One Shots

23 juni 2011 - 17:54

246

5

212



018. Feel your arms.

Heel kort, maar goed xd

De blauw en groen gekleurde lichten flitsen door de zaal. Mensen springen op en neer; worden één met het snelle ritme van de muziek. Hun gezichten staan stuk voor stuk vrolijk.
De laatste noten van het liedje galmen door de ruimte en gejoel stijgt op als de lichten langzaam rood kleuren en de eerste tonen van Make You Feel My Love door de speakers klinken.
Ik kijk om me heen. Mijn blik glijdt naar mijn beste vriend Tyler, die grijnzend met een andere jongen staat te praten.
Met een zucht pluk ik wat aan mijn shirtje.
'Jullie gaan dansen!' gilde Julia in mijn oor, en trok me naar hem toe.
'Nee!' kreunde ik alsof ik niet wilde, en zag hem hetzelfde doen.
Julia duwde me naar hem toe. 'Jawel!'
Aarzelend legde ik mijn armen op Tylers schouders, en voelde hoe zijn armen losjes om mijn middel gleden.
'Wij gaan even weg!' Julia trok Chase mee weg.
Ik lachte. 'Zij zijn écht erg!'
Tyler grinnikte. 'Ja, klopt.'
Chase en Julia kwamen weer terug. Vanuit mijn ooghoek zag ik Chase naar Tyler gebaren.
'Ik zie er nog afstand tussen zitten!' riep hij grijzend. Tyler stak lachend zijn middelvinger naar hem op, en wendde zich weer tot mij.
Voor mij leek de tijd stil te staan, maar er kwam snel genoeg een einde aan.

Ik voel nog steeds zijn armen om me heen. Als het liedje aan gaat verschijnt er nog steeds een brede lach op mijn gezicht.
Het waren de beste minuten van mijn leven.


Reacties:


xiloveyou
xiloveyou zei op 26 juni 2011 - 13:55:
I know what you're talking about girl <3
hihi !

Chase en Julia gingen ook half slowen in het verhaal toen ze weg waren, en ze hadden het er nog over hoe lief Tyler en de hoofdpersoon waren , hoe lief ze naar elkaar keken en hoe lief ze met elkaar omgingen . <3


justAgirl
justAgirl zei op 25 juni 2011 - 21:38:
aw dat is like sooo cute<3
ik snap je helemaaal<333
Xliefs<33


JeRiNo
JeRiNo zei op 24 juni 2011 - 10:57:
Wat schattig
Ik vind het echt heel lief

xxxxx


realMe
realMe zei op 23 juni 2011 - 18:54:
dat is zo lief.....
I love it


Hermelien
Hermelien zei op 23 juni 2011 - 17:57:
I'm in love with this little text
En ik begrijp jou
Iloveyou
Lotsoflove
And i always be there
x