Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » You - 05

You

25 juni 2011 - 18:01

392

1

319



You - 05

Hier is dan eindelijk weer een deel (luistert naar Aardschok)

'Well you can hide a lot about yourself, but honey, what are you gonna do?'
Ik maakte een ontevreden geluidje en draaide me om in mijn bed.
'And you can sleep in a coffin, but the past ain't through with you.'
Ik ramde op de OK-knop van mijn telefoon en gooide de deken van me af. Ik stond op en trok de kleding aan die ik op een stoel had klaargelegd. Ik hoorde beneden de bel gaan en rende erheen om open te doen. Het was de postbode.
'Hey mate!' zei ik vrolijk. 'What do you got today?'
'Here's a Free Record Shop package from the Netherlands,' zei hij. 'And some fan stuff, and some other thinks.'
'Thanks!'
Ik gaf hem fooi, deed de deur dicht en pakte de spullen uit. Het pakje uit Nederland was van mijn ouders, voor de verjaardag van mijn kleine "nichtje". Ik besloot haar later wakker te maken. Ik opende de grote doos met spullen en haalde mijn bestelde kleding eruit.
'Yes!' riep ik blij. 'Eindelijk!'
Ik keek naar mijn nieuwe broek en schoenen. Ik had zwarte Dr. Martens met gele strepen en een luipaardprint legging gekocht.
Er was nog een doos uit het buitenland. Daar zaten allerlei enveloppen en kleine doosjes in met fanarts en brieven. Deze postbode deed dat altijd voor ons in een grote doos. Ik pakte de dingen die voor mij waren uit en schreef terug. Die zou ik die avond wel op de bus doen. Ik probeerde altijd persoonlijk terug te schrijven, ook al lukte dat niet altijd even snel. Soms had ik het zo druk dat ze wel een paar maanden moesten wachten. Ik gaf ook altijd feedback op de tekeningen en knutsels die ik kreeg.
Veel meer post was er niet, alleen nog een brief voor Dom van zijn Canadese vriendin. Die hielden het echt al extreem lang vol samen! Dit was de eerste relatie die Dom echt serieus heeft genomen.
Toevallig kwam hij net de trap af en de woonkamer ingewandeld met Matt op zijn hielen.
'Good morning!' riep hij opgewekt. 'Anything interesting in the mail today?'
'A letter from Samantha,' antwoordde ik terwijl ik het aan hem gaf. 'What does she write?'
Hij las het eerst zelf door en kreeg ongelovige, grote ogen die verdrietig stonden. Ik wachtte op een antwoord, maar dat kwam niet. Zijn ogen liepen vol en bijna over en ik kreeg al een bang voorgevoel.
'She's breaking up with me.'


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 25 juni 2011 - 19:42:
Aw poor Dom! Flauw hoor om het ui te maken zo via een brief.
Woont Emily nu bij Matt? En Dom? Die ook ineens?

Maar me likes, dus, snel verder?