Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » He... and Me? » Hoofdstuk 7.3

He... and Me?

26 juni 2011 - 15:49

291

7

480



Hoofdstuk 7.3

sorry dat het niet zo lang is... Ik heb testweek en probeer daar goed voor te leren. Misschien volgende week een wat langer stuk, maar anders de week erna

Jacob rent steeds sneller naar voren, Victoria proberen aan te vallen. Zij, echter, is een kei in het ontwijken van aanvallen. Behendig ontwijkt ze alles, door maar naar de zijkant te springen. Dat laat Jacob niet op zich zitten. Plots blijft hij stil in een aanval staan. Snel neemt hij de hele weide in zich op. Waarna hij zijn blik op Victoria vestigt. Kijkend naar wat Victoria doet. Victoria doet Jacob na. Zwijgend staren ze elkaar aan. Observeren ze elkaar. Dan uit het niets haalt Jacob uit. Net op het moment dat Victoria even een blik over het veld werpt. Met een hoog gekrijs komt ze onder Jacob terecht. Wat een hoop gegrom van Jacob oplevert. Ze probeert nog tegen te stribbelen, maar Jacob is te sterk voor haar. Gemakkelijk houd hij haar in bedwang. Moeiteloos scheurt hij haar benen en armen van haar af. Krakend en scheurend laten haar ledematen los en als laatste haar hoofd. Het ging geheel heel snel. Michael staat alleen maar stil voor zich uit te kijken naar het hoopje Victoria, die ondertussen op een stapeltje licht en als kampvuur word gebruikt door Edward. Ik kijk vluchtig even naar Alec. Hij heeft al net zo’n geschokte uit drukking op zijn gezicht als ik. Toch bekruipt me een gevoel van rust en vrede. De wraak die ik al die jaren heb gewild is eindelijk gekomen.

Gelijk als de rust gekomen is, vertrekt hij weer. Iedereen heeft zijn blik op Michael gericht. Hij staat een beetje ongemakkelijk van zijn ene been op zijn andere been te wiebelen. Afwachtend wat er gaat komen. Het is niet zo moeilijk raden nu dat hij misschien de volgende is, doordat hij met Victoria mee heeft gereisd. Waarschijnlijks is hij zelfs door haar gemaakt.


Reacties:

1 2

BAM
BAM zei op 28 juni 2011 - 18:48:
Super Gedaan !!!

Succes met je toets week ^^


0021lover zei op 27 juni 2011 - 14:29:
joepii !!! victoria is dood

snel nog eentje he


JeRiNo
JeRiNo zei op 27 juni 2011 - 12:47:
Jeeeejj!
Victoria is dood
Super geschreven, spanning zat er goed in!

xxxx


Pline
Pline zei op 27 juni 2011 - 9:29:
Wow, fantastisch...
Succes met de testweek, ik kijk al uit naar het volgende stukje...
(hoe langer je moet wachten, hoe toffer het is als het er dan is...)
XxX


wordslover
wordslover zei op 26 juni 2011 - 18:05:
Kort maar krachtig!
Heeel erg goed meiss! (:
xloveyou <3