Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Shots » 020. Music Shot 002.

One Shots

26 juni 2011 - 18:17

399

2

221



020. Music Shot 002.

Hier weer een Music Shot. Het heeft misschien niet zo heel erg veel met de tekst te maken, maar ik kreeg de inspiratie toen ik het clipje zag. x<3

Beautiful Soul - Jesse McCartney

Mijn pen gleed over het papier. De woorden aan mijn lieve familie, die zover weg was.
De warme zomerzon scheen door de ramen van het oude busje en verwarmden mijn huid, en die van mijn beste vrienden.
Mijn pen bleef even op het papier hangen.
Het is de beste zomer ooit, samen met mijn lieve vrienden.
Mijn vrienden. Mijn blik gleed het busje door; Chase achter het stuur, Tyler die sliep op de passagiersstoel, James die Lotus aan het pesten was.
Een brede lach gleed over mijn gezicht.
Toen we aan het begin van deze zomer besloten hadden om rond te gaan trekken voordat we dan gescheiden zouden worden door verschillende studies, stond het besluit vast dat dit de beste zomer ooit zou worden. En niets was minder waar.

Het kampvuur knetterde en voegde zich samen met het geluid van de zee. De golven rolden tot een paar meter van ons op het strand.
Ik zat in het zand en staarde in de vlammen, mijn gitaar lag op mijn schoot en mijn vingers gleden over de snaren.
Tyler kwam naast me zitten. ‘Beste zomer?’ vroeg hij grijnzend.
Een lach gleed over mijn gezicht. ‘Absoluut.’
Een tijdlang zaten we naast elkaar en toen stak hij zijn handen uit naar de gitaar. Ik legde het ding op zijn schoot, en zijn vingers gleden over de teksten die erop geschreven stonden. Stuk voor stuk herinneringen aan de paar weken dat we nu al weg waren.
‘Ik heb een liedje voor je geschreven,’ zei hij zacht, en zijn vingers beroerden de snaren.

‘I don't want another pretty face,
I don't want just anyone to hold.
I don't want my love to go to waste,
I want you and your beautiful soul.
You're the one I wanna chase,
You're the one I wanna hold.
I won't let another minute go to waste,
I want you and your beautiful soul.’


Zijn stem stierf langzaam weg, en er lag opnieuw een brede lach op mijn gezicht.
‘Wat zeg je ervan?’ stak hij zijn hand naar me uit terwijl hij opstond.
Even keek ik naar zijn uitgestoken vingers, en toen legde ik dankbaar mijn hand in de zijne. Hij trok me overeind.
‘Ik wil niets liever,’ fluisterde ik en keek hem diep in zijn groene ogen. Zijn blonde krullen waaiden lichtjes om zijn hoofd.
‘Ik hou van je,’ fluisterde hij.
‘Ik ook van jou.’
Zijn lippen op de mijne, zijn armen om me heen, zijn gefluisterde woorden. Het waren de beste herinneringen van mijn vakantie.


Reacties:


JeRiNo
JeRiNo zei op 27 juni 2011 - 12:51:
Wauw...
De tekst pas heel goed bij het clipje, voor dat busje
Ik vind het superleuk
Zoiets gaan wij ook doen als we zeventien zijn

xxxx


Hermelien
Hermelien zei op 26 juni 2011 - 18:29:
*big smile*
Ik heb wat bedacht door jou !
Ik ga mijn vriendinnen in real ook niet meer zien in real door de studies.
Je bracht me hierdoor op een geweldig idee !
Loveyou
Een prachtige prachtige music shot !
Big hugg
Me loves yu