Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » reclame 2 » æ. Caught in the Wings of an Angel.

reclame 2

2 okt 2008 - 19:54

562

1

170



æ. Caught in the Wings of an Angel.

Heyhey!

Dit is dus de nieuwe serie. Hij zal niet over Tokio Hotel gaan. Ik hoop dat jullie hem ondanks dat toch gaan maken.

Tokio Hotel zit er niet in, maar dit wordt wel een lovestory. Alle romantische dingen gaan erin zitten, maar gewoon niet met Tokio Hotel Als dat je niet aanstaat, denk je maar gewoon dat de jongen Bill, Tom, Gustav of Georg is.

Verder is dit verhaal een beetje gemixt. Er zitten realistische stukjes in, maar er komen ook een beetje sprookjesachtige dingen in voor. Dat zal later pas in het verhaal zijn, maar wees gewaarschuwd.

Als je vindt dat dit verhaal heel erg veel op de jouwe lijkt, sorry daarvoor, maar ik heb het toch echt zelf bedacht.

Reacties met tips zijn erg welkom. *hinthint*

Nu maar maken dacht ik zo!



Het was alsof alle mensen haast hadden.

Alle mensen, behalve ik.

Iedereen stond geïrriteerd naar het stoplicht te kijken, behalve ik.

Wat maakte het nou uit dat dat ding wat langer op rood stond dan normaal?

Ik had alle tijd van de wereld, maar dat gold bijna voor niemand.

Misschien was ik een uitzondering ofzo.

Nu vraag je je vast af hoe deze uitzondering heet.

Nou, ik heet Abigail en ik had alle tijd van de wereld.

Maar volgens mij had ik dat al verteld.

Er is vast iets mis met dat verdomde stoplicht, bromde een man naast me.

Hij zag er netjes uit, zo chic in pak.

Vast een zakenman die op weg was naar een vergadering.

In tegenstelling tot mij, moest hij ergens heen.

Ik niet, ik was alleen maar op weg naar huis.

Er zijn gewoon veel auto's vandaag, zei ik nuchter, en ik wees de man op de overvolle weg.

Auto's in alle soorten en maten kwamen langs, met steeds weer verschillende mensen erin.

Bedankt dat je me er even op wijst, bromde de man, en hij staarde weer ongeduldig naar het stoplicht.

Nou zeg, een beetje aardiger mag ook wel, dacht ik gepikeerd, en ik staarde naar de zijkant van zijn hoofd, dat ook al behoorlijk dik was.

Achja, misschien had de man wel een erg hectisch leven, en kwam hij om in de stress.

Of misschien lag zijn hond op sterven of had hij vervelende kinderen die hij niet aankon.

Misschien lag hij wel in een moeilijke scheiding en moest hij extra hard werken om zijn kinderen te onderhouden.

Of.. misschien was hij gewoon chagrijnig en had hij zijn dag niet.

Oh sorry, ik droomde weg, maar dat deed ik nou eenmaal graag, dromen.

Mijn vader zei vaak dat ik het dromen van mijn opa heb.

Ikzelf wist het niet, ik bedacht gewoon graag dingen over andere mensen.

Eindelijk!, hoorde ik van alle kanten.

Daaruit kon ik afleiden dat het stoplicht op groen was gesprongen.

Alle mensen kwamen tegelijk in beweging, en ik voelde me net een propje.

Ik werd meegevoerd met de menigte, die strak tegen elkaar het zebrapad in een snel tempo overstaken.

Gewillig liet ik me meevoeren.

Bijna hoefde ik niet te lopen.

Dat deed ik toch maar, want anders zou ik vallen.

Toen ik aan de overkant was, keek ik even in een etalage van een winkel, die mijn aandacht voor een paar seconde wist te trekken.

Daarna draaide ik me weer om, en begon richting huis te lopen.

Toen ik nog maar net de stad uit was, werd mijn aandacht weer door iets anders getrokken..


door: xLoveIsDeadx

http://www.quizlet.nl/serie/13155/ltfont-color--redgtamp9829ltfontgtltfont-color--blackgtcaught-in-the-wings-of-an-angelltfontgt/


Reacties:


Sunrising
Sunrising zei op 3 okt 2008 - 18:15:
Die is super x3 die volg ik al een tijdje n_n