Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » Watch out! i will bite huney

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

6 feb 2009 - 23:54

783

1

360



Watch out! i will bite huney

just read<3

verschrikt laat hij me los en net op dat moment kwam Bella naar buiten.
ik lachte onschuldig : Ik zie je thuis wel' fluister ik en geef hem nog snel een kusje op zn wang.
Plots voel ik iets van een steentje of een takje tegen mijn hoofd en draai me in een ruk om,klaar om aan te vallen.
Bella staat met haar handen in haar zij me soort van bitchy aan te kijken.Ik lach hard zodat iedereen op het schoolplein het zeker wel gehoord moet hebben : sorry liefje maar die arrogante rotkop hoef je echt niet op te trekken naar mij,je bent namelijk al lelijk genoeg' merk ik op.
'ik zeg het nog maar een keer,blijf met je fikken van mijn vriendje af!' gilt ze.
ik haal mijn wenkbrauw op en kijk effetjes naar Edward die er nogal ongemakkelijk bij staat :' moet je eens luisteren viese stalker,val mij niet meer aan met je kinderachtige grapjes of ik BIJT!'bij dat laatste sprong ik naar voren en ontblootte mijn tanden. snel deinste ze achteruit en keek ze angstig naar Edward.
ik grijnsde te vrede : zoals ik al zei,ik zie je vanavond edward'hij knikte en ik rende door het bos. toen ik zeker wist dat er absoluut geen mensen meer waren versnelde ik mijn tempo en was ik binnen 15 minuten thuis.
'zo,zo nieuw record'zeg ik tegen mezelf wanneer ik mijn jas ophang.
'wat?' vroeg emmett.
'Emmetjee!' grijns ik en spring om zijn middel terwijl ik hem een dikke kus op zn wang geef. de rest van de middag childe ik hem op de bank met emmett en jasper cuz rosalie en alice hadden honger.
ik lag wat te kleiren met jasper,ik en alice waren de enigste waar hij echt mee sprak.
'Hoelang heb jij al geen mens gegeten?'vroeg ik opeens serieus terwijl hij me aan mijn voeten boven de trap hield.
'uhm bijna een jaar' zegt hij na een tijdje.
ik knik wat nogal moeilijk gaat als je onder ste boven hangt.
'weet je...alles moet je een 2de keer proberen' zeg ik dan uiteindelijk.
zijn ogen begonnen te glunderen en hij begon zachter te praten : wie heb je in gedachten?'
'trek me effe omhoog wil je' vroeg ik moeilijk. een seconde later stond ik weer aan de trap en opende mijn deur.
Nooit laat ik een jongen in mí­jn kamer maar dit is een uitzondering.
ik doe mijn deur achterh em op slot en blijf er tegen aan staan.
Jasper komt tegenover me staan en keek me glunderend aan.
'bella swan ofzu,die vriendin van Edward..ja sorry haar bloed is zo sterk van geur ik móét er iets van proeven' acteer ik. ik wil haar gewoon Dood hebben!
hij lijkt te denken : oke maar we moeten dr ook weer niet leegzuigen,dat zou edward ons nooit vergeven'
ik peins : of hij is ons dankbaar omdat hij dan eindelijk kan zijn met de persoon waar hij mee hoort te zijn...'
ik hoor de deur beneden open gaan.
'iemand is thuis gekomen'meld ik jasper omdat mijn gehoor verder ontwikkeld is dan die van hem kan ik alles tot een straal van 30 honderd meter horen,í¡ls ik wil
hij knikte en we renden naar beneden.
'poef wat een lucht!'merk ik gelijk op. jasper haald zijn adem in en keek me wanhopig aan.
ik duw hem de woonkamer in en ga zelf weer in de gang staan. Ik sluit mijn ogen en snuif haar geur in.ik open mijn ogen weer en Edward schoot gelijk in de aanvals houding.
'weet je bella jasper,emmett en ik hebben nog niet gegeten' merk ik op terwijl ik over mijn lippen lik. angstig klamt ze zich vast aan Edward.
'oh edward jij hebt ook nog niet gegeten deze week of wel soms?' merk ik op terwijl het steeds moeilijker is haar gewoon niet aan te vallen.
hij kokhalsde bij het idee zijn vriendin te bijten.
'we zijn vampiers Edward,het is maar een beetje bloed" prent ik in zijn hersens doordat ik mijn gedachtes weer blootgaf aan hem.
zijn ogen werden goud bruinig en ik zag hem peinzend op zijn lip kauwen.
'edward ik wil weg'kraamt ze angstig.
Ik stap langzaam dichterbij en Edward hield een hand voor dr dat mijn teken gaf niet dichterbij te komen.
'wat nou lieverd,ben je bang?' voreg ik grijnzend.
ik spring nog een stap naar voren : WATCH OUT!' ze deinst tegen de deur en glijd half huilend naar beneden.
Edward hield me vast,maar hij is zwak hí­j heeft echt honger ik niet! ik duw hem van me af en kniel neer voor bella terwijl ik haar hoofd omhoog duw : i will bite huney' grijns ik en sla haar hoofd naar links. ze verzet zich hevig maar tuurlijk ben ik sterker. net wanneer ik mijn tanden in haar nek wilde plaatsten werd ik bruut naar achter gegooit en tegen de muur beland.
ik hoor nog vaag stemmen van emmett en Jasper en dan word alles zwart.


Reacties:


BILLSxKETTE
BILLSxKETTE zei op 6 feb 2009 - 23:51:
Ge-weldig!
Snel verder hoor, fix die fout wel snel!

<33