Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drowning in the Time | Twilight » | Hoofdstuk 2 | Part 3 |

Drowning in the Time | Twilight

2 juli 2011 - 14:33

566

3

295



| Hoofdstuk 2 | Part 3 |

Kort stukje, maar anders vond ik part 2 te lang worden en er nog een deel aan vastplakken, kan niet. Xxx

‘Tja. Dit is je eigen schuld. Nu krijg je nog een keer zo lang verhaal. Maar, oké. Hmm... Twilight is een boeken serie van Stephanie Meyer. Het bestaat uit vier boeken en nog een boekje erbij. Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn en the Short Second Life of Bree Tanner. Er zijn dan ook vier films. Alhoewel de vierde film nog niet uit is gekomen. Het gaat over.. over jullie eigenlijk. Alleen dit is het begin van Twilight. Ik zal alle boeken wel even kort samenvatten, want hier kan ik uren over praten. Jullie zijn nou eenmaal een leuk gespreksonderwerp ’, zeg ik lachend.
‘Het begint dat er een nieuw meisje op school komt, Bella Swan. Jij, Edward, vind haar heel lekker ruiken. Ze komt achter het geheim, omdat jij haar twee keer van de dood red. Dan komt er een vampier achter haar aan te zitten James. Die vermoorden jullie aan het einde van Twilight. Hij had Bella nog gebeten. Edward zoog het gif eruit, maar ging iets te lang door, waardoor Bella in het ziekenhuis beland. Victoria, de geliefde van James leeft nog. Ze wil ‘’een partner voor een partner’’ en gaat achter Bella aanzitten. Maar eerst krijg je nog dat Edward bij Bella weggaat. Ze gaat allemaal rare dingen doen, omdat ze jou dan ziet. Als ze van een klif afspringt, ze wordt trouwens gered door Jake, ziet Alice dat. Ze denkt dat Bella zelfmoord pleegt, maar dat is gelukkig niet zo. Ze gaat naar Forks toe, alleen Rosalie weet ervan. Na veel smeken van Edward, verteld Rosalie het. Hij wil niet leven zonder Bella en gaat naar de Volturi, om zich te laten vermoorden. Dat wil Aro niet doen. Hij gaat om 12 uur, tijdens dat grote festival in het zonlicht staan. Bella weerhoud hem er net van. Dan moeten Alice, Bella en Edward naar Aro toe. Hij laat Bella leven, omdat ze haar leven wilt geven voor een vampier. Maar ze moet binnen een jaar veranderd worden in een vampier. Dan komt Victoria dus achter haar aan te zitten met een newborn leger. Die vermoorden jullie samen met de pack. Dan gaan Bella en Edward naar Isle Esmé, voor hun huwelijksreis. Ehm.. Hoe ga ik dit netjes zeggen.. Ehm.. Jullie deden laat ik zeggen wat en Bella raakte zwanger. Na een drie maanden, was het geloof ik, beviel ze van Renesmee. Bella dreigde dood te gaan, maar Edward diende zijn gif toe bij haar hart. Ze veranderde in een vampier. Toen raakte Jake ingeprent met Renesmee. En dat was het denk ik wel.
Duizenden mensen houden van jullie, zijn verliefd op jullie en schrijven fanfics over jullie.’
Ik zucht een paar keer. Wow wat een verhaal eigenlijk.
‘Aah! Laat die boeken eens zien!’, roept Alice vrolijk.
Ik kijk naar beneden. ‘Ze zijn er niet meer. Mijn huis is leeg. Ik.. Ik.. Ze bestaan niet meer. Niemand kent me meer.’
Tranen rollen over mijn wangen. Dingen die ik was vergeten, door over Twilight te praten, komen weer boven. Dingen die ik zo ver weg mogelijk wil stoppen, maar het lukt niet.
Ik voel een kalme golf over me heen gaan. Ik wil deze golf niet. Ik wil niet kalm zijn. Ik verzet me tegen de golf, wetende dat het niet kan. Je kan je niet tegen Jasper verzetten, maar de golf stopt. Terwijl ik met mijn behuilde ogen opkijk in de verbaasde gezichten van de Cullens.
Het onmogelijke is mij gelukt.


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 2 juli 2011 - 19:47:
Owww fucking gosh !
*ja sorry kon het niet beschaafder zeggen*
Weetje hoé omyholybrowncow crazy awesome dit is !
I loveeee it !
Het is echt een verhaal die me zo omygoshh aanspreekt !
I love you & the story !
xxxx


Hargbloem
Hargbloem zei op 2 juli 2011 - 18:39:
OMG! dit is geweldig!
echt geweldig!
Maar..... ooo gaawd! ik heb zo veel vragen!
Ik wil dat je verder gaaaaaaaahaaaat *stampt met voeten op de grond*
Want dit verhaal is zo geweldig!
xxxLoveejaaah


JeRiNo
JeRiNo zei op 2 juli 2011 - 14:55:
Goed, ik ging dit dus even in één keer lezen: en WAUW!
Ik vind het echt zo zielig voor haar dat ze ineens 'niet meer bestaat'...
Maar het is echt een superleuk verhaal, ga je pleeeeeeeeeease snel verder?
Omg, ik hou echt van je verhaal
Ik ben gewoon verslaafd

xxxx