Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » You Gotta Love Me ~ Bad Boy Bieber » #1

You Gotta Love Me ~ Bad Boy Bieber

3 juli 2011 - 21:27

122

4

279



#1

'k heb tot en met hoofdstuk 13 al en vanaf daar worden de hoofdstukjes langer!! bij mij geld hoe meer reactie's hoe meer hoofdstukjes... Xx

Hey,zullen we nog naar dat ene winkeltje gaan??ja, is goed daar hebben ze altijd van die leuke shir hey, kijk uit je doppen man.ik zie dat een jongen tegen Rose opbotst en hoe Rose tekeergaat, de jongen loopt verschrikt verder.we lopen verder "dat was raar" ja die eikel loopt tegen me op en loopt gewoon door.ik grinnik zachtjes Rose, Caitlin, en Ilse kijken me allemaal raar aan."sorry maar ik zei toch dat het raar was??" ja zeggen ze allemaal in koor. "nou kijk, het was raar hoe die deed maar niet dat Rose zo tegen hem tekeerging" maar dat is toch helemaal niet grappig zei Ilse droog. "nee eigenlijk niet nee" we barstten allemaal in lachen uit en liep rustig winkelend verder.


Reacties:


Florke
Florke zei op 3 juli 2011 - 23:06:
Euhm, Ik zou alvast het stukje langer maken, meer details, uitgebreider. Wat er u staat is een beetje onduidelijk.
Ook zou je meer met hoofdletters moeten werken, alinea's, zorg dat er wat structuur inzit.

Anders, het is een mooi begin, voor iemand die begint te schrijven.


Eliros
Eliros zei op 3 juli 2011 - 22:43:
Uh. Ik ga eerlijk zijn, goed?

Het eerste wat mij opvalt is de lengte. Veel te kort om echt serieus een hoofdstuk te noemen, je hoopt waarschijnlijk op reacties, waarna je dan weer een miniem stukje gaat plaatsen. Je moet schrijven omdat je dat leuk vindt, niet omdat je reactie's nodig hebt om je ego op te krikken.
Dan als tweede: hoofdletters. Ze zijn nergens te bekennen - behalve bij de namen dan.
- de aanhalingstekens zijn in het begin ook in geen velden of wegen te zien.
- alinea's maken het makkelijker om te lezen, nu is het één lap tekst (weliswaar een korte, maar goed.)

En, nou ja, dat is alles wat me nu opvalt. Ik zal het volgende stukje nog even lezen.
Sorry voor het commentaar trouwens.


Hermelien
Hermelien zei op 3 juli 2011 - 21:46:
Héél mooi !
Maar ik zou de stukjes zéker weten langer maken.
Ook een beetje letten op spelling en grammatica je kent het wel
Ik ben zéker geen persoon die graag van die irri comentaar geeft,
maar als je daaraan zou werken word het zéker nog mooier !
x


BAM
BAM zei op 3 juli 2011 - 21:34:
yay hij staat hier ook

snel het volgende stukje plaatsen