Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » You Gotta Love Me ~ Bad Boy Bieber » #2

You Gotta Love Me ~ Bad Boy Bieber

3 juli 2011 - 21:37

172

7

451



#2

2de hoofdstukn en dit verhaal bestaat net 5 minuten xD reacties??

-Inmiddels thuis aangekomen Rose pov

Me beltoon gaat. Haastig ga ik op zoek. "Pfoe net op tijd gevonden" Caitlin belt snel neem ik op. "Hey Cait" "Hey Rose, heb je zin om met iedereen zo nog uit the gaan??" "Waar dan" vraag ik zuchtend "Gewoon eerst even langs Livefield en mischien langs Temptation daar zijn altijd van die leuke jongens" Ik blijf stil livefield is op zich wel leuk maar bij Temptation staan altijd van die rare jongens die typische badboys altijd aan het blowen enzo. "En ga je nog mee" vraagt Caitlin lichtelijk geïrriteerd. "Misschien deze ene overslaan" "Ach kom op het is al zo lang geleden, dat we lekker met alle meiden los zijn gegaan" Het is wel waar wat Caitlin zegt. Sinds Nick het heeft uitgemaakt voelde ik me down, gelukkig ben ik er weer helemaal bovenop "Oke je heb gelijk" geef ik dan maar toe "Oke, we halen je op om 11 uur" "Tot zo schat" "Tot zo Cait" zeg ik een beetje geergerd en caitlin hangt giechelend op.


Reacties:

1 2

Fuyuki
Fuyuki zei op 24 juli 2012 - 20:30:
Ik ben ook net begonnen met schrijven, dus ik ben ook nog niet echt ervaren. Ik wil niet lullig overkomen maar door de reacties op jou verhaal, weet ik wat ik allemaal moet doen THNX!
Xx


Florke
Florke zei op 3 juli 2011 - 23:13:
Er zit geen structuur in, werk in alinea's of gebruik tenminste de 'enter' toets nadat het verhaal van persoonsperspectief veranderd.
En het mag uitgebreider, wees niet bang om meer in detail te gaan.

Er kan meer achter zitten dan dat je wilt vrijgeven, neem je tijd om iets te schrijven, werk niet te vlug.

Over spellingfouten zal ik niet spreken, ik maak er zelf genoeg =P

Keep up the good work!


BAM
BAM zei op 3 juli 2011 - 23:02:
super stukje ! i love it


Eliros
Eliros zei op 3 juli 2011 - 22:47:
Ah, gelukkig zijn de hoofdletters terug. Those sort of things make me happy.
Overigens is alles hier nog steeds een lap tekst, een aantal keer op de enter-toets drukken kan soms wonderen doen. :'
Oh, en af en toe een komma is ook niet verboden.

Uh, ja. Ik vind de stukjes héél erg kort, maar toch vind ik het prima als je me een melding stuurt wanneer het verhaal verder is.


xEmma
xEmma zei op 3 juli 2011 - 22:01:
Het is opvallend dat je in dit hoofdstuk al meteen een stuk minder fouten maakt dan het vorige, maar het is nog niet helemaal foutloos. Anders wil ik best wat uitleg geven over grammatica en spelling, als je dat nodig vindt, of je verhaal bèta-en.
Trouwens, een titel dikdrukken kan niet x)
Graag een melding als je door gaat (:
xx